چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

لیست مازاد نکونام چه کسانی هستند؟

استقلال با بازیکنان فعلی به کار خود در مسابقات ادامه می دهد و صدر جدول را از آن خود کرده است.

استقلال با شرایط خاصی که با آن رو به روست لیگ را ادامه می دهد و قرار نیست تغییری در لیست فعلی این تیم ایجاد شود.

قطعا جواد نکونام برای نیم فصل دوم به دنبال جذب چند بازیکن در پست های مختلف تیمش است اما این مربی بر خلاف شایعات لیست مازادی را تهیه نکرده  و اعلام شده که وی به تمام نفرات تیمش برای نیم فصل دوم نیاز دارد.

نکونام که در ابتدای فصل نام رمضانی، حامدی فر و چند بازیکن دیگر را در لیست سیاه قرار داده بود تا بازیکنان مورد نظرش را جانشین این نفرات کند اما به دلیل شرایط لیست و بودجه باشگاه ناچار شد این نفرات را حفظ کند در حال حاضر از این اتفاق راضی است و بازیکنانی که زمانی مورد نظر نکونام نبودند شرایط را برای خود تغییر دادند و در حال حاضر جزو نفرات مورد تایید این مربی هستند و قرار است در لیست استقلال باقی بمانند.

این در حالی است که شنیده می شود سرمربی آبی ها در خط دفاعی و میانه میدان قصد تقویت تیمش را دارد و البته که خواسته اش را به باشگاه نیز  اعلام کرده است.

استقلال نیازمند تقویت در چند پست است و سرمربی تیم با توجه به شرایط باشگاه قصد همکاری و کنار آمدن با شرایط را دارد تا با توجه به بودجه تیم و مشکلات مالی که وجود دارد بهترین تصمیم گرفته شود و تیم نیز با اوضاع مناسبی برای نیم فصل دوم آماده شده و تقویت شود.

گزارش: سوده رحمانوند