پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سری A والیبال ایتالیا

پیروزی در یک ترن حماسی!

در دیدارهای دور هفتم سوپرلگا، میلانو و ترنتو بردهای قانع‌کننده‌ای را در زمین خود کسب کردند، در حالی که پروجا در ورونا پیروز شد.

سیویتانووا موفق می‌شود تارانتو را در یک تای بریک هیجان‌انگیز شکست دهد و مونزا نیز به موفقیت مشابهی در برابر پیاچنزا دست می‌یابد.

ایتاس ترنتینو با برتری 3- صفر بر فارمیتالیا کاتانیا، با برتری 19 امتیازی کامیل ریچلیکی، به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد. بازی در کمتر از یک ساعت به پایان رسید و اولین برد خانگی 3-صفر ترنتینو در فصل را رقم زد.

یکی دیگر از بازی های قابل توجه، باعث شد که Sir Susa Vim Perugia با شکست 3-0 رانا ورونا، برتری خود را در جدول رده بندی حفظ کند. اوله پلوتنیتسکی، با برد 14 امتیازی، نقش مهمی در پیروزی پروجا در میدان Pala AGSM AIM داشت.

چیزی که انتظار می رفت یک ماجرای یک طرفه آسان باشد، تبدیل به یک ترن هوایی حماسی در پنج ست شد که تنها در وقت اضافه یک تساوی بریک تصمیم گرفت. کوسینه لوبه سیویتانووا، دارنده مدال نقره ایتالیا، در خانه، در مقابل تقریباً 2500 هوادار، از چالشی سخت از جیویلا پریسما تارانتوی بدون برد در انتهای جدول و چند امتیاز مسابقه حریف در بازی پنجم جان سالم به در برد. با نتیجه 3-2 (25-22، 22-25، 21-25، 25-22، 18-16) پیروز شد.

بازیکن ترک لوبه در مقابل آدیس لاگومدزیجا (لقمچی) با 25 امتیاز، شامل سه آبشار و یک بلوک کشنده، به پیروزی رسید. برای کسب نامزدی با ارزش ترین بازیکن، همچنین با نرخ موفقیت 58٪ افزایش یافت.

الکساندر نیکولوف، مهاجم خارجی بلغارستانی، 19 امتیاز دیگر در حمله به دست آورد، در حالی که بارتلمی چیننیزه، بازیکن میانی فرانسوی، 78 درصد موفقیت در حمله را به ثبت رساند تا با مجموع 10 امتیاز، از جمله کیل بلاک برنده مسابقه در وقت اضافه تساوی بریک، به رقم دو رقمی برسد. . کوبا خارج از خوزه گوتیرز با 22 امتیاز پیشتاز میهمانان تارانتو بود. بازیکن آمریکایی مقابل کایل راسل، 21 امتیاز دیگر اضافه کرد. جووانیماریا گارگیولو، بازیکن میانی، با 77 درصد موفقیت در حمله، سه آس و سه بلوک کشتن در مجموع 16 امتیاز، تحت تأثیر قرار گرفت، در حالی که فیلیپو لانزا با 11 امتیاز به پایان رسید.

لوبه به رکورد 5-2 برد- باخت و 13 امتیاز بهبود یافت و در رده پنجم جدول فعلی ایستاد، در حالی که همچنان جیوئیلا پریسما بدون برد با 4 امتیاز خود را از انتهای جدول رده بندی به رده یازدهم رساند و با یک امتیاز از فارمیتالیا کاتانیا پیشی گرفت.

 

دو کانادایی، در مقابل اریک لوپکی و خارج از استفن مار، به ترتیب با 21 و 18 امتیاز برای تیم میزبان پیشتاز شدند، در حالی که ژاپنی های خارج از تیم ران تاکاهاشی، 17 امتیاز دیگر اضافه کردند. جایزه MVP به لوپکی رسید. مهاجمان خارجی برزیلی یواندی لئال با 19 امتیاز و ریکاردو لوکارلی با 17 گلزنان اصلی گس سیلز بودند. روبرلندی سیمون، بازیکن میانی کوبایی، 12 امتیاز دیگر به دست آورد، در حالی که در مقابل فابریزیو جیرونی، 11 امتیاز را از دست داد.

سر سوزا ویم پروجا، رهبران جدول، با 3-صفر (25-18، 25-20، 25-22) در رانا ورونا با 14 امتیاز از اوکراینی خارج از اوله پلوتنیتسکی و کوبایی مقابل خسوس هررا به پیروزی دست یافت، در حالی که فلاویو گوالبرتو، بازیکن میانی برزیلی، فلاویو گوالبرتو را تحت تاثیر قرار داد. با شش بلوک کشتن به سمت یک مسابقه 12 امتیازی. اسلوونیایی رانا ورونا خارج از راک موزیچ با 16 امتیاز بهترین گلزن این بازی بود. سر به امتیاز 7-1 و 21 امتیاز در رده اول ارتقا یافت و رانا ورونا با امتیازهای 2-5 و 7 به رده دهم سقوط کرد.

ایتاس ترنتینو ترنتو، مدافع عنوان قهرمانی، پس از پیروزی قاطع 3-0 (25-15، 25-17، 25-18) خانگی مقابل فارمیتالیا کاتانیا، در رده دوم با نتایج 7-0 و 19 شکست ناپذیر ماند. مکان در 1-6 و 3. لوگزامبورگ در مقابل کامیل ریچلیکی بهترین گلزن این مسابقه بود و 19 امتیاز در موفقیت ترنتینو نقش داشت.

منبع: ورلد آف وولی

برگردان: هستی رفیعی