پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 موفقیت مدیر جوان ایرانی در قایقرانی آسیا

کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا برگزار شد و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی سمت نائب‌رئیسی این کنفدراسیون را به دست آورد.

کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا امروز در هتل المپیک پارک سئول کره جنوبی برگزار شد. در این کنگره انتخابات نائب‌رئیس و دبیرکل کنفدراسیون انجام شد که در پی آن دکترعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، با رای اعضا به عنوان نائب‌رئیس کنفدراسیون کانویینگ آسیا انتخاب شد.

لی ژین از چین و سوتلنا کولیکوا از قزاقستان دیگر نواب رئیس منتخب اعضای کنگره بودند و جک ایونسوک کیم از کره جنوبی نیز به عنوان دبیرکل انتخاب شدند.

سهرابیان سال ها عضو تیم ملی بوده و مدارج مدیریتی را به درستی طی کرده است از مربیگری تیم های ملی گرفته تا مدیرکل تربیت بدنی داشنگاه آزاد و سمت های اداری و اجرایی متعدد در فدراسیون قایقرانی او را مدیری پخته در عین جوانی کرده است.

مربی و داوری بین المللی تاکنون ثابت کرده است که از بین قهرمانان ملی پوش کشورمان می توان مدیرانی با کفایت ساخت به شرط اینکه راه را بر روی این جوانان ورزش کرده نبندند و فکر نکنند که چرخه مدیریت باید فقط توسط چند آدم تحمیلی بر ورزش بچرخد.

گزارش: عباس اسماعیلی