چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مهدی: دربی طبق برنامه برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری دربی پایتخت توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار در موعد مقرر خودش در همان زمان اعلام شده، برگزار خواهد شد.  از نظر بنده در کمیته مسابقات هیچ برنامه‌ای قابل جایگزین نخواهد بود، البته در فوتبال احتمال وقوع هر امری  وجود دارد.

 وی درباره اعتراض استقلالی‌ها مبنی‌بر اینکه دو تیم با تعداد بازی برابر به دربی برسند، گفت: بازی معوقه، بازی معوقه است؛ می‌خواهد دربی باشد می‌خواهد لیگ دسته سوم باشد. این بازی برای سازمان لیگ حکم یک دیدار مثل سایر دیدارهای معوقه دیگر را دارد. این بازی برای استقلال و پرسپولیس دربی و یک بازی حساس است در غیر این صورت برای ما یک مسابقه است که عین مسابقات دیگر برگزار کرده و به چشم بازی‌های دیگر این دیدار را می‌بینیم.

 سهیل مهدی تاکید کرد: جالب اینکه استقلالی‌ها می‌گویند ما با احتساب دیدار دربی، باید سه بازی خارج از خانه را به‌صورت پیاپی برگزار کنیم. این بازی‌ها اگر خارج از خانه هم برگزار شود در مقاطع زمانی و با فاصله زمانی مناسب برگزار می‌شود و جالب اینکه این باشگاه اعتقاد دارد که بازی دربی نیز به‌خاطر آنکه استقلال در آن میهمان است، در خارج از خانه برگزار شده و برای این تیم حکم میهمان را ایفا خواهد کرد، این در شرایطی است که بین دو بازی خارج از خانه استقلال با ذوب‌آهن و فولاد دو هفته زمان سپری خواهد شد، در‌حالی‌که پرسپولیسی‌ها تا قبل از دیدار هفته دوازدهم خود دو دیدار آسیایی را برگزار خواهند کرد. اگر به اعتراض باشد پس پرسپولیسی‌ها هم باید نسبت به این برنامه اعتراض خود را مطرح کنند.