چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

شاکی جدید با طلب کوچک

پریرا رسما از پرسپولیس به خاطر طلب 143 هزار دلاری به فیفا شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در تابستان رسما اعلام کرد که با لیاندرو پریرا برای جدایی از این باشگاه با وجود قراردادی که داشت، به توافق رسیده و این بازیکن هم با جدایی از جمع سرخپوشان برای ادامه فوتبالش راهی تیم توچیگی در لیگ دوی ژاپن شد.

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس به توافقاتی که با پریرا و وکیلش داشته عمل نکرده و از این رو او مجبور شده که رسما از این باشگاه به فیفا شکایت کند. طبق اعلام خود باشگاه پرسپولیس آنها باید 143 هزار دلار به پریرا پرداخت می کردند که این پرداختی انجام نشد و به این خاطر پریرا و وکیلش مجبور شدند پرونده را به فیفا ببرند.

جالب اینکه بیش از این بازیکنان و مربیان خارجی باشگاه به خاطر طلب های سنگین از این باشگاه شکایت می کردند اما این بار مدیریت فعلی این باشگاه کار را به جایی رسانده که باشگاهش به خاطر 143 هزار دلار در فیفا صاحب یک پرونده شکایتی دیگر شده است! ناگفته نماند که پریرا در حال حاضر در لیگ دوی ژاپن هم ذخیره است و در یک نیم فصل کلا سه بازی انجام داده و موفق به زدن یک گل شده است!

به نظر می آید همه هدف مدیریت باشگاه پرسپولیس در تابستان کنار گذاشتن پریرا از لیست بزرگسالان این تیم بود تا بتواند نام نبیل باهویی را بدون در نظر گرفتن نظر یحیی گل محمدی، جایگزین او کند. بازیکنی که در بازی با النصر نشان داد حتی در حد پریرا هم نیست.

گزارش: نیلوفر مژدهی