پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پشتوانه سازی در یک باشگاه مردمی

موسوی: آکادمی پرسپولیس الگو است

فوتبال پایه اگر مورد حمایت و برنامه ریزی اصولی قرار گیرد تهران به عنوان قلب تپنده این ورزش الگویی برای همه باشگاه می شود.

سیدقاسم موسوی مدیر تیم فوتبال جوانان باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب به البرز ورزشی گفت: باتوجه به اهمیت فوتبال در رده سنی مختلف باشگاه پرسپولیس با مدیریت بسیار خوب محسن خلیلی و حمایت های آقای درویش مدیرباشگاه شرایط بسیار خوبی را به وجود آورده است تا ظرف سه چهار سال آینده با تغذیه از دست پرورده های مربیان آکادمی نیاز به بازیکنان خارج از کادر باشگاه نداشته باشند.

موسوی افزود: در حال حاضر پنج بازیکن تیم امید در بزرگسالان پرسپولیس بازی می کنند، چهار بازیکن جوان در تمرینات بزرگسالان حضور دارند و بازیکنی مانند میلاد سوریگی که در بازی قبلی ده دقیقه به میدان آمده بودند پشتوانه هایی برای پرسپولیس محسوب می شوند و کنار آنها جوانانی مانند علیرضا بابایی و علیرضا محمودی را داریم که فعلا مصدوم هستند که در آینده از آنها فراوان خواهید شنید. آینده نگری خوبی در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده و هم اکنون ما در رده سنی امید و نوجوانان صدرنشین هستیم و در بخش جوانان هم فاصله بسیار کمی با پیشتاز لیگ برتر داریم.

موسوی اضافه کرد: ما برای تیم های ردهای سنی باشگاه 25 هزار بازیکن را از سراسر کشور استعدادیابی کرده ایم تا انتخابات ما در کمال صداقت و سلامت انجام پذیرد، می توانم ادعا کنم که باشگاه پرسپولیس از این بابت یک الگوی واقعی است.

مدیر تیم جوانان پرسپولیس درباره نیاز های جوانان تهرانی در فوتبال چیست گفت: خوشبختانه دکتر ماجدی خود در سطح ملی فوتبال بازی کرده است و همه مشکلات و موانع را می شناسد و مطمئن هستم که برای احیای فوتبال تهران برنامه ریزی وسیعی خواهد داشت.

گفت و گو: عبدالله محرمی