پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
فولاد همچنان در صدر لیگ برتر

گیتی پسند و پیکان شگفتی ساز شدند

فولاد سیرجان ایرانیان از یک خطر جست تا همچنان در صدر لیگ برتر باشگاه های کشور باقی بماند.

در هفته هشتم این رقابت ها نیان الکترونیک مشهد در سیرجان کولاک کرد و نزدیک بود تیم صدرنشین را در خانه شکست دهد اما این سید موسوی بود که باز هم با دفاع ها و آبشار های خود به ویژه در ست پنجم میزبان را از گرداب شکست نجات داد.

در تیم نیان الکترونیک پوریا یلی بی نظیر بود، او بازگشت خوبی در لیگ برتر امسال داشته است.

در یکی از ماراتن های هفته مس رفسنجان پیشتازی دو بر صفر خود را مقابل هورسان رامسر از دست داد و سه بر دو مغلوب شد. در تیم هورسان که با مربیگری آرش صادقیانی دومین پیروزی را دشت کرده است مصطفی نجفی در دریافت قدرتی، اشکان درخشان در پاسوری و رافع تبری در لیبرویی عالی عمل کردند.

سایپا مقابل چادرملو شکست خورد تا همچنان روی نوار ناکامی پیش برود. فاضل پژومان، مجتبی قلی زاده و کیارش حیدری بهترین های چادرملو بوده اند، امیرحسینی سرمربی سایپا در این بازی از گلزاده استفاده نکرد.

برخلاف نارنجی پوشان خودروسازان پیکان در اردکان به یک پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند. این بهترین نتیجه شاگردان پیمان اکبری در لیگ امسال بود. علیرضا مصلح آبادی و امیرحسین فرهادی برای تیم پیکان سنگ تمام گذاشته اند.

مسئولان پیکان و سایپا باید پای جوانگرایی دو تیم ریشه دار بایستند و به کادرفنی پیکان و سایپا فرصت کافی بدهند.

پاس گرگان سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد. ارومیه حتی از گرفتن یک ست هم ناکام ماند. برای پاسی ها امیرحسین صداقت تبدیل به یک سوپر استار شده است، او و سجاد سیفی نیا در پاسوری بی مانند بودند.

طبیعت تهران در گنبد سه بر یک برنده شد، گنبدی ها به سان غریقی که گرفتار طوفان شده اند دست و پای می زنند برای تیم طبیعت علی رمضانی (پاسور)، رامین خانی و ابوالفضل قلی پور یک سر و گردن بالاتر بوده اند هرچند که کار تیمی در طبیعت بیشتر به چشم آمد.

اما مهمترین نتیجه هفته را بعد از پیکان تهران، گیتی پسند اصفهان رقم زد و توانست سه بر یک شهداب یزد را مقهور سازد.  شهدابی ها حریف سرویس های گیتی پسند نشدند، در تیم اصفهانی باز هم امیرحسین ساداتی درخشید. او 63 % از حملات خودش را به ثمر رساند، علی زارع سرعتی زن این تیم نیز روی پاس های مصطفی رئیسیان یکی از سه ضلع مثلث پیروزی ساز تیم گیتی پسند بوده اند.

ترین های هفته از نگاه البرز ورزشی

بازیکن هفته: علیرضا مصلح آبادی از پیکان و امیرحسین ساداتی از گیتی پسند- اولی به عنوان مدافع وسط و دومی در پست دریافت کننده قدرتی نوید روز های روشن را داده اند.

پدیده هفته: مصطفی نجفی بازیکن دریافت قدرتی تیم هورسان رامسر

چهره هفته: امیرحسین فرهادی (پیکان)، پوریا یلی (نیان الکترونیک)، رامین خانی(طبیعت)

مربی هفته: پیمان اکبری – سعید عقیلی

تیم هفته: پیکان – گیتی پسند

داور هفته: امید فولادی وندا – مهدی نویدی این هفته داوری ها کم نقص و درخور توجه بوده اند.

گزارش: جمشید حمیدی