پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

متحد جام مرام و معرفت

مراسم بزرگداشت مرحوم دکترابوالفضل ملاجعفری اسطوره اخلاق و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان تهران با حضور جمعی از بزرگان ورزش و رسانه طی مراسم باشکوهی در ورزشگاه رسالت (دیهیم) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مراسم که به همت حسین حامدی رئیس هییت فوتبال شمال شرق و باحضور بزرگانی چون حسن میرزااقابیک، وحیدامیری، مهدی دادرس، اندوتیموریان، شاهین شهبازی، سیروس ملاجعفری، احمدمیرزاییان، علی ایلکا، ایرج عرب، جعفر زرنگار، اصغرزرگر، محمدابافاضل و همچنین جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران کرمعلی ایرجی معاونت ورزشی و احمدارشدی مشاوراداره کل و جمع کثیری ازعلاقه مندان به ورزش برگزار شد.

ابتدا هوشنگ زرین کمر نایب رییس هیات فوتبال شمال شرق سخنانی درخصوص سجایای اخلاقی زنده یاد ملا جعفری ایرادکرد و آنگاه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اشنایی قبلی خود با دکتر ملاجعفری برای اولین بار در ورزشگاه تختی و اخلاص وا خلاق منحصر به فردش سخنانی ایراد نمود و سوت اختتامیه اولین دوره این مسابقات به صدا درآمد.

به گزارش همکار ما این مسابقات با حضور۱۶ تیم در رده بزرگسالان انجام پذیرفت که تیمهای یاران متحد و امید شمیران به فینال این بازیه ا دست یافتند که تیم یاران متحد با پیروی مقابل حریف به قهرمانی اولین دوره این مسابقات دست یافتند که جام های اخلاق و سپاس، قهرمانی و مدالهای رنگارنگ باحضور بزرگان ورزش در باشگاه دیهیم که اکنون اکادمی فوتبال اندو تیموریان ملی پوش دوست داشنی و با اخلاق فوتبال که درحال حاضر مربیگری تیم ملی فوتبال را برعهده دارد برگزار شد.

درواقع برگزاری این مراسم حکایت از روح پاک ورزش و ارزش نهادن به زحمات بزرگ مردی به نام دکتر ابوالفضل ملاجعفری برنامه ریزی شده بود که عمرش را درکمال خضوع و صداقت صرف خدمت به ورزش و ورزشکاران نموده است درحالی که روزهای اخرخدمتی خود را می گذراند و اماده بازنشستگی بود درمحل کارش دعوت حق رالبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

درپایان مراسم سیروس جعفری کارشناس ورزش و از همکاران مطبوعاتی و برادرزنده یاد دکترملاجعفری باقدردانی از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه و اهدا لوح سپاس به حسین ملاجعفری فرزندان مرحوم و از حضور  شاهین شهبازی کارشناس ارشد ورزش، جعفر زرنگار، اصغرزرگر، حسین حامدی و خرم رییس اداره ورزش وجوانان شمال شرق تشکر کرد.