چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
انتصاب جدید تغییر تاکتیک یا؟!

درب روی همان پاشنه قدیمی می چرخد

در اقدامی به ظاهر غیرقابل پیش بینی سرمربی جدید تیم ملی کشتی ایران تغییر کرد و یک مرد با تجربه جای درستکار بدون تجربه را گرفت.

نظرات متفاوتی در این باره بیان شده است که هریک قابل تامل می نماید.

حجت الله اکبرآبادی کارشناس و مفسر کشتی می گوید:از نظر من این انتصاب یک تغییر تاکتیک بوده و اتفاق خاصی رخ نخواهد داد چراکه آقای کاوه با علیرضا دبیرو پژمان درستکارسالها کنارهم بودند و شخص کاوه هم هرچه تاکنون داشته است در اختیار کشتی ایران قرار داده است و بعید می دانم که حرف تازه ای در این باره داشته باشد.

بعد از مسابقات جهانی دبیر در صدد تقویت کادر فنی تیم ملی بود اما چون گزینه های مورد نظر حاضر به همکاری با درستکار نشده بودند چاره را در انتصاب محسن کاوه دیدند.برای کاهش فشار انتقادات این جابجایی اجتناب ناپذیر بود.

اکبرآبادی می افزاید:در مسابقات اتحادیه جهانی کشتی به مقام دوم رسیدیم آن هم در نبود روسیه که تحریم شده است.حالا اگر در المپیک پاریس کشتی گیران روسی حضور پیدا کنند تکلیف چه می شود؟

در همین فینال لیگ کشتی باشگاههای کشور کشتی گیران روسی شاغل در ایران ملی پوشان سرشناس ما را شکست دادند.این یک زنگ خطر جدی بود که باید می شنیدیم و به فکر آینده می افتادیم.

کارشناس کشتی در خاتمه اضافه کرد: کاوه مشاور فنی تیم ملی کشتی آزاد بود و حالا با قبول این مسوولیت در به همان پاشنه قدیمی می چرخد و معجزه ای رخ نمی دهد.

تحریریه البرزورزشی