چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

اتمام قراردادها مشکل بزرگ نکونام!

یازده بازیکن داخلی استقلال که در تابستان قراردادشان تمام می شود، برای ماندن باید تخفیف خوبی بدهند!

در این لیست یازده نفره شاید روزبه چشمی تنها بازیکن کاملا تاثیرگذار تیم باشد که باشگاه به هر قیمتی باید برای حفظ او تلاش کند.

آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، حامدیفر هم احتمالا نفراتی هستند که می شود از حالا حساب کرد در لیست تمدیدی ها قرار دارند، اما سایر نفرات این لیست یا فیکس نیستند یا عملکرد پر انتقادی و پر نوسانی در این سالها داشته اند.

نکونام نگران شرایط و بازیکنان تیمش است زیرا نفرات استقلال بازیکنانی هستند که وی با شرایطی خاص آنها را در تیم حفظ کرد و نتوانست استقلال را تقویت کند.

این مربی در حالی استقلال را هدایت می کند که تیمش کامل نیست و با به اتمام رسیدن قرارداد هر یک از نفراتش وی با مشکل بزرگتری روبرو می شود و به باشگاه اعلام کرده که هرچه سریعتر این مشکل قراردادها حل شود تا تیم با مشکلات بزرگتری روبرو نشود.

نکونام در ادامه مسابقات با حریفان جدی تری روبرو می شود و قصدندارد با اوضاع مالی فعلی و فشار مشکلات نفرات فعلی تیم را نیز از دست بدهد زیرا مدیران به این مربی اعلام کردند که شرایط خوبی برای جذب نفرات مورد نظر وی وجود ندارد و امکان اینکه استقلال نتواند در نیم فصل بازیکن مورد نظر و سطح بالا جذب کند بسیار زیاد است.

اصرار سرمربی استقلال برای حفظ تیم فعلی در راستای شرایط باشگاه طبیعی است و اگر یکی از نفرات با اتمام قرارداد از تیم جدا شوند مشکلات برای این مربی چندین برابر می شود.

گزارش:سوده رحمانوند