پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پرسپولیس به جریمه ۱۰ هزاردلاری تهدید شد

نشستن روی پله‌ها ممنوع شد و AFC   تهدید کرد اگر پرسپولیس قوانین اسکان تماشاگران را رعایت نکنند به جریمه ۱۰ هزار دلاری محکوم می‌شود.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۴۰ هزار بلیت برای بازی ا‌مروز پرسپولیس مقابل النصر فروخته شده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار تماشاگر هم بدون‌بلیت یا با بلیت‌های غیر‌قابل‌ فروش خودشان را به ورزشگاه برسانند.

در این میان یکی از نگرانی‌های باشگاه پرسپولیس پر شدن جایگاه بین سکوها و در‌واقع پله‌هاست. اتفاقی که در بازی رفت پرسپولیس و استقلال‌تاجیکستان رخ داد. از آنجا که تماشاگران دوست ندارند به‌سمت سکوهای پشت دروازه بروند، سعی می‌کنند همه قسمت‌های سکوهای روبه‌روی جایگاه را پر کنند.

 بعد از اینکه این اتفاق در بازی پرسپولیس و استقلال‌تاجیکستان رخ داد، نماینده AFC به باشگاه پرسپولیس هشدار داد که این اتفاق نباید تکرار شود؛ چرا‌که در آن صورت مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه خواهند شد.

در این راستا قرار شد در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه به مسئولان مربوطه تذکر داده شود که اجازه ندهند پله‌های بین سکوها مخصوصا در قسمت روبه‌روی جایگاه پر شود. سخت‌گیری AFC در این مورد به‌خاطر این است که اگر خدای نکرده اتفاق ناگواری برای تماشاگری روی سکوها رخ دهد فضا برای رفت‌و‌آمد کادر پزشکی با برانکارد باشد‌.

گزارش: نیلوفر مژدهی