پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

سخنی با رئیس جدید حراست وزارت ورزش

محسن مزجی به سمت سرپرست حراست وزارت ورزش منصوب شد.

در حکم ابلاغ شده از سوی دکتر کیومرث هاشمی به سرپرست مرکز حراست وزارتخانه، رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم خصوصی افراد، رعایت شأن واحترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و … مورد تاکید قرار گرفته است.

رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم شخصی افراد، رعایت شأن و احترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و اماکن، به روز رسانی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از اهم وظایف جناب عالی خواهد بود.
مزجی از خانواده معزز شهدا، رزمنده بسیجی، سال‌ها حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، جانبازی جنگ تحمیلی و سابقه حراست بیش از ۲۵ فدراسیون ورزشی و مدیریت حراست دانشگاه هنر تهران را در کارنامه خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است.

بدون تردید انتصاب فوق الذکر از سوی وزیر ورزش با تحقیق و شناخت کافی صورت گرفته است اما آقای مزجی باید سوای وظیفه سازمانی که وزارت ورزش تعیین می کند افرادی را مامور فدراسیون های ورزشی سازد که سالم و دارای اراده قوی برای مبارزه با برخی رفتار های ناسالم باشند.

نمایندگان حراست در فدراسیون ها نباید مرعوب جو و شرایط حاکم بر مسایل جاری این تشکل ها باشد. امروز بدون تردید مبارزه با برخی رانت ها یکی از وظایف مهم حراست وزارت ورزش است، این را البته ما تعیین نمی کنیم اما انتظاری که داریم بر محور روابط توام با سلامت در فدراسیون های ورزشی است.

امیدواریم که آقای مزجی بتواند شرایط خوبی را در امر مرتبط با حراست وزارت ورزش و توابع ایجاد کند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی