چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دادرس: کاری به رای کمیته انضباطی نداریم

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: برای صدور رای منتظر کمیته انضباطی نمی‌مانیم.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهارات داشت: ابتدا باید رای بدهیم که بعد آن را ابلاغ کنیم. ضمن اینکه برای به شور رفتن و اعلام رای، رئیس کمیته استیناف است که تصمیم گیرنده بوده و ایشان زمان این مراحل را مشخص و اعلام می‌کند.

دادرس افزود: پرونده‌هایی که در کمیته انضباطی هستند ربطی به پرونده‌هایی که در کمیته استیناف هستند، ندارند و این دو مورد از همدیگر جدا هستند. کمیته انضباطی باید رای خود را بدهد و ما هم منتظر رای آنها نیستیم که بخواهیم در انتظار رای یکدیگر باشیم. در هر صورت آنها باید زودتر رای بدهند و کمیته انضباطی نباید منتظر ما باشد بلکه این ما هستیم که باید منتظر آنها باشیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد با این تفاسیر تصمیم‌گیری خاصی هم درباره پرونده تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در کمیته استیناف صورت نگرفته است، گفت:

ما هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم. باید زمانی تعیین شود که همه اعضا باشند و بدون جنجال و فضاسازی‌های ممکن، بعد از بررسی تمامی جوانب رای خود را بدهیم. واقعا این شایعه‌ای که راه انداخته‌اند که این دو کمیته منتظر هم هستند، به این شکل نیست و ما اصلا وارد شور نشده‌ایم که بخواهیم رای بدهیم و بعد از آن منتظر رای سایر دوستان برای اعلام رای خود باشیم. البته لایحه‌های دفاعی را از این باشگاه‌ها دریافت کرده‌ایم اما هنوز شور نکرده‌ایم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی