پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال نیازمند خانه تکانی

چقدر ما ساده ایم، واقعا؟!

نایب رئیس رویینگ قایقرانی آسیا سرپرست فدراسیون والیبال شد.

از روزی که تمامی جلسات این فدراسیون با سخنرانی داورزنی آغاز و با جمع بندی وحید مرادی پایان می یافت در یافته بودیم که سرمایه گذاری در اینباره آغاز شده است.

سوای تعلقاتی که ما به جامعه والیبال داریم باید بپذیریم که مرادی مردی منطقی است که در برخورد با قضایا صبورانه عمل می کند و به ویژه که به خوبی به موانع و مشکلاتی که در تشکیلات فدراسیون والیبال وجود دارد آشنا است اما در نهایت باید دید که محمدرضا داورزنی چگونه امور را پیش خواهد برد از اینکه فدراسیون با انتخاب سرپرست از بلاتکلیفی خارج شده است می تواند یک وجه امیدوار کننده داشته باشد.

خدا بیامرزد محمدرضا یزدانی خرم را وقتی که با انتقادات یا هجمه ها رو به رو می شد خیلی قاطع می گفت: چقدر شما ها ساده هستید، ما مدیران تا زمانی که بخواهیم می مانیم.

بار ها نوشته ایم که بحث ما ماندن یا نماندن شخص داورزنی نبوده و نیست اما تاکید می کنیم که فدراسیون والیبال نیازمند خانه تکانی و نوگرایی است و از هرکسی که چنین شهامتی را به خرج بدهد حمایت می کنیم.

در ضمن شاید بد نباشد به چند نفر از والیبالی های شاخص که بامدادان ساعت شش صبح دم درب وزارت ورزش می رفتند تا نظر وزیر را نسبت به این انتصابات تلطیف سازند خسته نباشید بگوییم این دوستان منتسب به والیبال ثابت کرده اند که والیبال را بدون جامعه اش را می پسندند و هیچ اعتقادی به زحمتکشان این پدیده ندارند البته ما مانند همیشه به همه عقاید و اقدامات احترام می گذاریم ولی می دانیم تا زمانی که اعتماد سازی صورت نگیرد و هرکسی به فکر رسیدن به امیال خود باشد هرگز اهالی توپ و تور رنگ وحدت را به خود نخواهند دید.

نویسنده: جمشید حمیدی