پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پورموسوی: به یک برد احتیاج داریم

تیم استقلال خوزستان از ۱۱ بازی که به طور مرتب برگزار کرده تاکنون حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است. آنها هفت شکست در کارنامه خود ثبت کردند و تنها با چهار مساوی قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهار داشت: ما به خوبی از نتایج تیم‌مان باخبریم. می‌دانیم با توجه به عملکردی که در رقابت‌ها داشتیم باید نتایج بهتری می‌گرفتیم. گاهی اشتباهات فردی مانع از موفقیت ما شد ولی واقعیت این است که با توجه به عملکردی که از بازیکنانم می‌بینم امیدوارم از شرایط فعلی خارج شده و خود را بالا بکشیم. تیم ما به یک برد احتیاج دارد تا بحران را پشت سر بگذارد. ما قبل از شروع فصل طی مذاکراتی که در باشگاه داشتیم بقا در لیگ برتر را هدف‌گذاری کرده و قصد داریم سهمیه‌مان را حفظ کنیم. به همین دلیل برای حفظ این سهمیه و بقا در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکل عدم حفظ نتیجه تیمش در نیمه دوم گفت: این مشکل به آماده‌سازی ابتدای فصل مربوط است. در حالی‌که تیم‌ها در حال یارگیری بوده و تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادند ما در کش و قوس ماندن و رفتن بودیم. باشگاه به دلیل برخی مشکلات رها شده بود و برای اینکه به ثبات برسیم و مدیران جدید در خصوص فعالیت در لیگ برتر تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی کنند زمان تا حدودی از دست رفت. بسیاری از بازیکنان جدا شدند و خیلی‌ها که با آنها مذاکره کرده بودیم حاضر به عقد قرارداد با ما نبودند. همه اینها در عملکرد تیم ما در طول مسابقات و این 11 هفته تاثیر گذاشت. ضمن اینکه نمی‌توانیم منکر اشتباهات داوری باشیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد خطر سقوط که تیمش را به شدت تهدید می‌کند، تصریح کرد: به خوبی می‌دانم که تیم‌مان شرایط سختی دارد ولی به این تیم خوشبینم، چرا‌که می‌دانم با عملکرد خوبی که داریم، موانع را رفع کرده و از انتهای جدول جدا می‌شویم. به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف‌مان همان‌طور که از ابتدای فصل تعیین شد، بقا در لیگ برتر است. می‌دانیم برای رفع این مشکل باید تیم را تقویت کنیم. این موضوع را به باشگاه گفتم و آنها هم قول همکاری دادند.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی