پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تقدیر از قهرمانان پارالمپیک از سوی شهرداری

سازمان ورزش شهرداری تهران بعد از تقدیر و تجلیل از قهرمانان المپیک و نام آوران ورزش کشور اینبار رویکرد خود را معطوف به قهرمانان معلول و توان یابان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این مراسم دکتر غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، دکتر سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و دکتر مجید نیری مدیر حوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک، علیرضاخسروی سرپرست فدراسیون ناشنوایان، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران و غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ حضور داشتند.

اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری در این مراسم از حمایت‌های مدیریت شهری به ویژه رئیس کمیته ورزش شورای شهر و معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران برای اجرای برنامه های ورزشی و توسعه ورزش شهروندی قدردانی کرد و افزود: اگر چه رقابت‌های قهرمان شهر از اهمیتی بسزا بر خوردار است، ولی مسابقات پاراقهرمان شهر، به دلیل ایجاد بستر مناسب برای توان‌یابان از اهمیتی مضاعف برخوردار است و ما اعلام می‌کنیم که این اختتامیه، آغاز راه توسعه ورزش برای این قشر از اقشار جامعه است.

 این مراسم با تقدیر از ورزشکاران جانباز و مدیران و کارشناسان منتخب مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ادامه یافت و با اعطای مدال، حکم قهرمانی و جوایز به برگزیدگان نخستین دوره مسابقات پاراقهرمان شهر به پایان رسید.

این رقابت‌ها در رشته های بوچیا، دارت و ایردارت، پارتیله، بهکاپ، مینی گلف، بازی ها و ورزش های ایستگاهی شامل: پرتاب پنالتی، ایرهاکی، پرتاب حلقه، فریزبی، بهکاپ، شوت دارت و کورن هول با حضور حدود یک هزار شهروند توان‌یاب تهرانی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم علیه السلام به انجام رسید.