چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

واحدی: به جای اسنوکر بچه داری می کنم

قهرمان اسنوکر جهان در خانه بچه داری می کند.

درحالی که هرروز خبر تازه ای از وفایی چهره سرشناس بیلیارد ایران به گوش می رسد، سهیل واحدی قهرمان اسنوکر 15 توپ جهان در گوشه ای نشسته است و خبری از وی نیست.

سهیل واحدی که طلای جهانی و آسیایی را در ویترین افتخارات خود دارد در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار کرد: از یک سال و نیم پیش در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ام و به قول معروف در خانه مشغول بچه داری هستم در این مدت هم هیچکس سراغی از من نگرفته است.

وی افزود: با برخورد هایی که می شود هیچ انگیزه ای برای جوان ها در این رشته وجود ندارد و من آینده را روشن نمی بینم، قرار باشد ورزشکاران با هزینه شخصی مسابقه بدهند و ما با توپ های ماهوت فیک و داغان  چینی و یا پلاستیکی تمرین کنیم و در مسابقات بین المللی ناچار شویم با توپ های رسمی مسابقه بدهیم کاری از پیش نخواهیم برد، وزارت ورزش باید کمک کند تا فدراسیون و هیات ها بتوانند میز و توپ استاندار خریداری کنند.

سهیل واحدی درباره درخشش حسین وفایی در مسابقات اخیر مقابل سولیوان قهرمان جهان گفت: اینکه عنوان شده 50 هزار جایزه به ایشان تعلق می گیرد جای خوشحالی است ولی باید بدانید که از این مبلغ نیز 20% کم می شود و ما اسنوکر بازان و ورزشکاران بولینگ و بیلیارد تا زمانی که از سوی اسپانسر ها حمایت نشویم نمی توانیم در سطح اول جهان خود را حفظ کنیم.

گفت و گو: عباس اسماعیلی