پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حمله آقای گل به برخی از پیشکسوتان

پیوس: موفقیت های یحیی را فراموش کرده اید؟

فرشاد پیوس با اظهاراتی متفاوت، از یحیی گل‌محمدی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ وی در گفت و گویی اظهار داشت: الان که پرسپولیس نتیجه نگرفت و از آسیا حذف شد، وقت حمایت از یحیی و تیم است. پیشکسوتان باید نشان بدهند که دل‌شان با تیم است و کمک کنند تا پرسپولیس دوباره به روند پیروزی و موفقیت برگردد.

آقای گل سابق فوتبال ایران افزود: متاسفانه بعد از مسابقه با الدحیل دیدم که برخی از پیشکسوتان درباره اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد صحبت کردند و با نیش و کنایه درباره یحیی و تیمش حرف زدند، می‌خواهم بگویم که این حرف‌ها خیلی غیرمنصفانه است؛ دوستانی که از یحیی انتقاد می‌کنند، چرا به این زودی موفقیت‌های یحیی را فراموش کردند؟

وی اضافه کرد: واقعا باید از این ۵-۴ نفر پرسید که شما بعد از بازیگری‌تان کجای فوتبال بودید و چه تیمی را هدایت کردید که الان اینطور از یک سرمربی موفق که طبق آمار بهترین مربی فوتبال ایران بوده، اینطور انتقاد می‌کنید؟ آیا تا به‌حال در دوران مربیگری‌ یک جام آوردید که این حرف‌ها را می‌زنید؟

در در پایان افزود: چیزی که بیشتر من را ناراحت کرد، اتفاقی بود که بعد از بازی در ورزشگاه افتاد و متاسفانه دیدیم بعضی از تماشاگرانی که در ورزشگاه نشسته بودند، به سمت بازیکنان و یحیی بطری و سنگ پرتاب کردند. خیلی دلم شکست، به خصوص برای یحیی که همین چند ماه پیش سه جام برای پرسپولیس آورده بود و نمی‌دانم چرا این رفتار از طرف بعضی از تماشاگران انجام شد، من اسم‌شان را هوادار نمی‌گذارم.