پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

افشار: مصدومیت ستارگان تیم گنبد را آزار می دهد

گنبد یکی از پر استعداد ترین خطه ورزشی در کشور ما است که در آن والیبال بعد از سوارکاری بیشترین طرفدار را دارد.

در جای جای این خطه استعداد مانند چشمه می جوشد اما با همه علاقه ای که به والیبال دارند امسال نیز موفق نشده اند در لیگ برتر نتایج درخشانی را تقدیم هواداران مشتاق سازند.

امیر افشار، پاسور جوان و تهرانی تیم شهرداری گنبد با اینکه از تیم های سایپا، طبیعت و مشهد پیشنهاد بازی داشت ترجیح داد که بازی در گنبد را تجربه کند او یک فصل بهترین پاسور لیگ برتر در دور مقدماتی بود.

وی درباره نتایج تیم شهرداری گنبد که هشت باخت در قعر جدول درجا می زند به البرز ورزشی گفت: تماشاگرنا گنبدی واقعا بی نظیر اند اما مشکل تیم شهرداری این بود که روی سلیم چپرلی به عنوان قدرتی دریافت کننده حساب باز کرده بود ولی با رفتن وی به پاس گرگان تیم دچار مشکل شد و الان هم پارگی ساق پای فرهاد قائمی بر مشکلات افزود و یحیی قلیچ نیازی نیز با آسیب هایی همراه شده است بنابراین شاکله تیم جوان شده و طبیعی است که تا جوان هایی مانند متین سقلی و امید سقعلی که بسیار با استعداد هستند تا به مرز پختگی و بازدهی در لیگ برتر برسند وقت و زمان نیاز دارد.

افشار اضافه کرد: حدس من این است که تیم در نیم فصل دوم با تقویت برخی پست ها بتواند خود را پیدا کند، فراموش نکنیم که در تیم ما سرعتی زن باتجربه و سرشناسی مانند ولی علی پور نیز با پارگی رباط پایش رو به رو شده است.

خب، با این همه مشکلات کدام تیم می تواند با قدرت های مطرح والیبال کشور رقابت کند؟ تردید ندارم با بهبود فرهاد قائمی دریافت تیم بهتر خواهد شد با این همه باید از تماشاگران بی نظیر گنبدی تشکر کنیم که اگرچه از نتایج تیم ناراضی هستند اما هرگز به بازیکنان و کادرفنی تیم پشت نکرده اند و این بهترین پشتوانه برای والیبال شهری است که من در آن بازی می کنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی