پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عبدی:نتیجه دربی را ثانیه های بازی رقم می زند

دربی ۱۰۲چند روز دیگر برگزار خواهد شد

صحبت های قبل از بازی از سوی کارشناسان شنیدنی است که در این بخش امروز نظریات حسین عبدی بازیکن سابق پرسپولیس ومربی موفق تیم ملی فوتبال نوجوانان ارائه می شود.

از بازی پرسپولیس با الدحیل بگویید که حاشیه های فراوانی ایجاد کرد؟

 پرسپولیس بد بازی نکرد و اگر آن پنالتی گل می‌شد حتماً شرایط فرق می‌کرد. در فوتبال نباید دنبال مقصر گشت چون برای هر بازی با وجود آنکه همه اتفاقات و همه تدابیر لازم را انجام می‌دهید باز هم ممکن است یک جایی خارج از تصور و معادلات شما مسأله دیگری رقم بخورد.

اما هواداران برخورد دیگری انجام دادند؟

پرتاب بطری و شعارها واقعاً ناراحتم کرد.   هر چند  می‌دانم همه تماشاگران شعار ندادند و فقط عده‌ای بودند که آن شعارها را سر دادند.  چقدر قشنگ بود که کادرفنی و بازیکنان تیم را در پایان بازی مقابل الدحیل تشویق می‌کردند. همه پرسپولیسی‌ها دوست داشتند تیم برنده شود اما وقتی این مهم عملی نشد ما نباید در همه ابعاد بازنده باشیم.

بعد از این اتفاق از سوی برخی ها نام های مطرح شد تا جانشین گل محمدی شوند؟

من فکر می‌کنم کسانی هستند که در این رابطه شیطنت می‌کنند. با احترام به همه مربیان نباید در پرسپولیس بازگشت به عقب داشته باشیم. پرسپولیس از این مرحله رد می‌شود اما در این بین کنترل حاشیه‌ها و حاشیه‌پردازان خیلی مهم است.

  آیا شکست تیم هوادار توانست آرامش را به تیم وسکو ها باز گرداند؟

پرسپولیس در بازی‌های قبلی امتیازات زیادی را از دست داد اما هوادار را برد تا بازیکنان  با روحیه بهتر آماده دربی وآرامش به سکوها بازگشت. این نقطه مثبت کار است هر چند دربی‌ها معمولا خارج از جدول و نتیجه آن در ثانیه های بازی رقم می خورد.

گفتگو:اکبرعزیزی