چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پیشباز از دربی یکصد و دومین

استقلالی ها پیروزی می خواهند

تا مسابقه حساس دو تیم محبوب فوتبال کشور فقط دو روز باقی مانده است، دیگر از کرکری های گذشته خبری نیست اما استقلالی ها از پیروزی سخن می گویند.

اکبر کارگرجم پیشکسوت تیم های ملی و استقلال در رابطه با داربی صد و دومین داربی به البرز ورزشی گفت: داربی از شرایط و حساسیت خاصی برخوردار است و دو تیم هواداران بالایی دارند، استرس زیادی در نزد بازیکنان دو تیم مشهود است و نمی توانند بازی زیبایی همیشگی خودشون به نمایش بگذارند و نتیجه برایشان مهم است تا کیفیت بازی است.

کارگرجم افزود: استقلال تیم خوبی است که در چند هفته خوب نتیجه گرفته است و نکونام بخوبی مشکلات تیم را جمع و جور کرده است. امیدوارم بازی زبیایی از دو تا تیم شاهد باشیم و تماشاگران استقلال راضی ورزشگاه را ترک کنند.

مجید نامجو مطلق بازیکن سابق استقلال درخصوص بازی داربی گفت: داربی با سایر بازهای لیگ فرق می کند و همیشه حساسیت خاص خودش را دارد ون می شود نتیجه را پیش بینی کرد ولی شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس بهتر است و امیدوارم بازی زبیایی از بازیکنان دو تیم شاهد باشیم.

ابرام چرخی که تماشاگر ویژه بازی های جام یونس شکوری هست بیشتر جام پیشکسوتان جام یونس را پیگیری می کند در خصوص دربی  یکصد و دومین گفت: استقلال فاتح داربی خواهد بود، من چند جلسه از نزدیک تمرین تیم استقلال را نگاه کردم. نکونام تیم خوب و یکدستی درست کرده البته برای تقویت تیم چند بازیکن نیم فصل باید اضافه بشوند.

ابرام چرخی اینبار بدون اینکه چرخی بزند و به طنز سخن بگوید صفت و محکم خود را طرفدار استقلال معرفی کرده است.

گزارش: امیر مسعود جهانگرد