چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اخبار کوتاه از فوتبال... اخبار کوتاه از فوتبال

VAR در دربی

گذری و نظری بر اخبار مهم فوتبال روز توجه علاقه مندان ورزش را جذب کرده است در صدر این خبر ها اتفاقات مربوط به پیش از بازی دربی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در بازی معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه در ورزشگاه‌ آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

قرار است در صورت تایید فیفا در داربی برای اولین بار از سیستم VAR استفاده شود. تجهیزات کمک داور ویدیویی صبح امروز از کشور امارات وارد تهران می‌شود تا در صورت موافقت فیفا در داربی روز پنج‌شنبه استفاده شود.

اگر در این بازی از سیستم VAR استفاده شود، موعود بنیادی‌فر به‌عنوان تنها داور شاغل در ایران که مدرک استفاده از کمک داور ویدیویی را دارد، قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد گرفت.

دو غایب استقلال در شهرآورد 102

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جریان این دیدار ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم نتوانست به بازی ادامه دهد.

این مدافع استقلال به دلیل کشیدگی همسترینگ قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود و داربی را از دست خواهد داد. پیش از این مرادمند، دیگر مدافع استقلال در داربی به دلیل آسیب دیدگی غایب خواهد بود.

ناظران ویژه دربی

با اعلام کمیته انضباطی علی شرکتی و علیرضا نجم الدین به عنوان ناظران ویژه انضباطی در شهرآور 102 حضور خواهند داشت. شهرآورد 102 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.