پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

معادلات پرسپولیس درست از آب در نیامد

در حالی که باشگاه پرسپولیس فکر می‌کرد با جدایی پریرا و جذب نبیل سود کرده، اما اگر تلاش‌های وکیل مهاجم سابق سرخپوشان به نتیجه برسد ضرر هم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: باشگاه پرسپولیس برای اینکه در این فصل بتواند مشکل گلزنی‌اش را حل کند، با لیاندرو پریرا توافق کرد که قید قرارداد این فصلش را زده و از جمع سرخپوشان جدا شود.

 از این‌رو این باشگاه نبیل باهویی را با رقم ۳۵۰ هزار دلار (بدون آپشن) جذب کرد که از لحاظ کارنامه فوتبالی به‌مراتب ضعیف‌تر از پریرا است. در حال حاضر پریرا با استخدام یک وکیل به دنبال این است تا قرارداد سال دومش که حدود ۳۵۰ هزار دلار است را از پرسپولیس بگیرد؛ چراکه اعتقاد دارد این باشگاه به توافقنامه‌اش با او بابت جدایی در تابستان عمل نکرده است.

 اگر فیفا به نفع او رای دهد، آن‌وقت پرسپولیس مجبور است قرارداد این فصل پریرا را پرداخت کند. از طرفی هم موظف به پرداخت قرارداد نبیل باهویی است. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس برای این فصل بیش از ۷۰۰ هزار دلار هزینه کرده تا بلکه مشکلش در خط حمله را برطرف کند که حداقل تا الان نبیل یک گل هم برای این تیم به ثمر نرسانده است.

 در هر حال در این زمینه باید منتظر نشست و دید پرونده شکایتی پریرا از باشگاه پرسپولیس به کجا می‌رسد. در این مورد مسئولان این باشگاه تا الان حداقل با هواداران خود شفاف نبوده‌اند. ضمن اینکه خرید نبیل هم با نظر مدیریت باشگاه بوده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی