چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مطهری: هیچکس از پرسپولیس جدا نخواهد شد

حمیدمطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر که گویا برخی از بازیکنان پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارند به همکار ما گفت: پرسپولیس یک مجموعه ای است که در این تیم شخص تصمیم گیرنده نیست. اینکه گفته می شود، برخی ها قصد دارند بازیکنان تیم پرسپولیس را با ایجاد وسوسه از این تیم جدا کنند، اما آقای گل محمدی به باشگاه گفته است، هیچ بازیکنی از فهرست تیم ما خارج نخواهد شد. حتی گل محمدی به مدیران باشگاه اطلاع داده است با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است توافق کنند تا شاکله تیم حفظ شود.

مطهری به وضعیت بشار رسن اشاره داشت و گفت: مشکل بشار رسن از گذشته است، او از قرارداد قبلی و فعلی آنطور که مورد توجه خودش است دریافتی نداشته، با اینحال گل محمدی به مدیران باشگاه گفته که بشار باید حفظ شود و احتمالا او در جمع سرخپوشان خواهد ماند. در خصوص بیرانوند باید بگویم که کار انتقال او تمام شده است، اما در خصوص سایر بازیکنان هیچ اتفاقی مبنی بر جدایی رقم نخواهد خورد. حتی علیپور که اینروزها اخباری در خصوص این بازیکن به گوش می رسد.

مطهری اضافه کرد: در نظر داریم یک مهاجم داخلی به عنوان زوج علیپور در خط حمله تیم پرسپولیس به کار بگیریم. احتمالا این مهاجم از تیم شهر خودرو به پرسپولیس خواهد آمد.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص لیست مازاد گفت: لیست مازاد در پرسپولیس وجود خارجی ندارد اما اضافه شدن چند بازیکن حتما عملی خواهد شد.

وی در خصوص پایان یافتن لیگ اشاره داشت: پرسپولیس با 10 امتیاز اختلافی که با سایرین دارد از هم اکنون قهرمان است اما دوست داریم که قهرمانی در داخل مستطیل سبز رقم بخورد. آنهایی که در مورد شروع بازیها، پرسپولیس را محکوم می کنند و اعتقاد دارند که پرسپولیسی ها بدون بازی به دنبال جام هستند، حرفی است که از سر ناراحتی بر زبان می آورند زیرا پرسپولیس به دنبال شروع ادامه بازیهاست و توانایی شکار جام را هم دارند. حرف دیگری وجود ندارد. اگر حرف دیگری مطرح می شود، باید این درد و این مشکل را در نزد همان شایعه سازان جستجو کرد.

مطهری در پایان اشاره ای هم به رای دادگاه استیناف داشت و گفت: شک ندارم که اعضای محترم کمیته استیناف تا به امروز به آنچه که حقایق است دست یافته اند و پرسپولیس را برنده این بازی خواهند کرد چون سپاهانی ها در تاریکی به دنبال روشنایی هستند.