چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
کشتی آزاد قهرمانی کشور

فینالیست‌های سه وزن مشخص شدند!

فینالیست‌های سه وزن ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی در ساری مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در پایان دومین روز این مسابقات که با عنوان گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران و سرداران شهید عبوری عصر پنج شنبه ۲۳ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزارشد، در وزن ۷۴ کیلوگرم: عادل پناهیان (سهمیه مازندران) و حسین ابوذری (سهمیه مازندران) فینالیست شدند.

در دیدار نهایی وزن۸۶ کیلوگرم، هادی وفایی‌پور از (همدان) و علی سوادکوهی از (مازندران) برای کسب عنوان نخست به روی تشک خواهند رفت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، سیدمهدی هاشمی از (مازندران) با امیررضا معصومی از (گیلان) مصاف خواهند داد.

در دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور تعداد ۱۰۴ کشتی گیر در سه وزن ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم  روز پنجشنبه ۲۳ آذر روی دو تشک سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند.

در این سه وزن، تعداد۳۹ کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم، ۳۷ کشتی‌گیر در وزن ۷۴ کیلوگرم و ۲۸ نفر نیز در دسته سنگین‌وزن ۱۲۵ کیلوگرم حضور داشتند.

دیدارهای رده بندی و فینال این سه وزن روز جمعه برگزار خواهدشد.

اما در جریان مسابقات این سه وزن، همچنین چهره قهرمان‌های سه وزن ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم که روز گذشته مسابقات آنها برگزار شده بود، نیز مشخص شد.

نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال ۲۰۲۴ دیروز با حضور ۳۴۴ آزادکار در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شده و تا فردا جمعه ادامه دارد.