پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نگاهی به عملکرد هندبال بانوان

معتمدی:مریخ استعداد ناب ایرانی است

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رده سی و یکم مسابقات جهانی قرار گرفت.دختران ایران که در دانمارک به میدان رفته بودند با شش باخت و یک پیروزی به کار خود پایان داده اند.

مهسا معتمدی بازیکن و مربی سابق تیم ملی در این باره به البرزورزشی گفت:هندبال تنها تیمی است که در بخش بانوان دو بار به مسابقات جهانی راه پیدا کرده و این نویدی است که ما در ورزش های توپی هم می توانیم جهانی باشیم.من به عنوان قردی که شانزده سال در سطح ملی حضور داریم تاکید می کنم که بضاعت کنونی هندبال ایران همانی بود که در مسابقات اخیر دیده ایم اما اگر بیشتر کار کنم و با استخدام یک مربی خوب خارجی به حق جایگاهمان ارتقا پیدا خواهد کرد.

حضور مربی برجسته بین المللی هم بر دانش مربیان ما خواهد افزودو هم زمینه رشد جوانانمان را مساعدتر خواهد کرد.

معتمدی افزود: فاطمه مریخ یکی از استعدادهای ناب ایرانی است که در تیم ملی ایران شکوفا شد او با 41 گل زده رده سوم بهترین گل زنهای مسابقات را به خود اختصاص داد یا فاطمه خلیلی که با سیو های عالی خود در جمع دروازبانهای دنیا جای گرفت.

خوشبختانه کشور ما پر از استعداد است شرایط را برای بروز و طلوع این بازیکنان مستعد فراهم سازیم فدراسیون هندبال تلاش های خوبی را انجام داده اما ما هنوز فاصله زیادی با هندبال دنیا داریم.

گفتگو:مرجان بنی یعقوب