چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بهنژاد: تریلی از روی سایپا رد شد

داعیه ای برای مربیگری تیم سایپا نداشتم اما حیفم آمد که بچه های جوان والیبال ایران دچار نزول فراوان و جبران ناپذیر شوند.

سهراب بهنژاد، مربی جوان بین المللی که از دیروز سرمربی تیم سایپا شد با بیان این مطلب به البرز ورزشی افزود: یکی از این بازیکنان جوان پسر خودم است که خون دل ها خوردیم تا او را در سطح ملی نگه داریم.

وی اضافه کرد: اگر از ابتدای فصل تیم را به دست من می سپردند تعهد کتبی می دادم که جزو هشت تیم برتر پلی آف باشم اما آنقدر شکست خورد را که به قول معروف تریلی از روی سایپا گذشت البته آقای رحیمی، مدیرعامل باشگاه قول داد که در نیم فصل دوم سه بازیکن به بدنه تیم اضافه شود، ما در پست سرعتی زن بازیکنان خوبی داریم در قطر پاسور روی امیر گلزاده حساب ویژه ای باز کردیم اما به دو دریافت کننده تاثیر گذار نیاز داریم درحال حاضر اگر بازیکن جوانی مانند آفتاب آذر آسیب ببیند تیم لنگ می شود.

سرمربی جدید سایپا اضافه کرد: به احتمال زیاد سه چهار بازیکن از تیم ما جدا خواهند شد و ما کار سختی خواهیم داشت اما قول می دهم که این تیم را سر پا نگه دارم و باز هم نگاهی جدید به راهیابی در پلی آف داشته باشم.

وی همچنین با تاکید بر حضور محمد منصوری، حمید جعفری و فرشاد سعیدی کنار تیم اضافه کرد که بهزاد بهنژاد پاسور سابق تیم ملی هم مرا یاری خواهد داد.

گفت و گو: جمشید حمیدی