چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پرسپولیس نیازمند وحدت و همدلی

خان‌محمدی: سه امتیاز امروز ریکاوری خوبی خواهد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار امروز پرسپولیس با استقلال خوزستان و دیگر مسائل این تیم نظریات خود را اینگونه با ما در میان گذاشت.

 * همه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس باید برای رسیدن به قهرمانی دست به دست هم بدهند.

* در دربی اگر دقایق پایانی بازی جریان بازی بهتر مدیریت می شد، هر ۳ امتیاز بازی به پرسپولیس می رسید، اما تمرکز پرسپولیس در برابر بازی بی هدف و احساسی استقلال بهم ریخت تا گل تساوی را از روی نقطه پنالتی بحث انگیز دریافت کند.

* برای نخستین بار در دربی سیستم VAR به کار گرفته شد، اما یک مقدار استفاده کردن از این تجهیزات به ضرر پرسپولیس تمام شد و صحنه‌هایی که به نفع پرسپولیس بود، مورد بازبینی قرار نگرفت. در صحنه‌ای که بازیکن استقلال پای شهاب زاهدی را زد، باید از بازی اخراج می‌شد. به هر حال این مشکلات برای استفاده از VAR  وجود دارد و دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید.

* البته استفاده از  تجهیزات به روز و تکنولوژی زمان می‌برد تا در مسابقات به بهترین شکل از آن بهره بُرد. امیدوارم مشکل استفاده از VAR در تمامی بازی‌ها حل شود تا اشتباهات داوری در لیگ برتر کمتر شود.

* از هفته‌های قبل مشکلاتی وجود داشت و ذهنیت بازیکنان درگیر مسائل حاشیه‌ای بود و نتوانستند این ذهنیت منفی را از خود دور کنند، بر همین اساس نتایج زیاد دلچسب نبود. همچنین بازیکنان مصدوم زیادی در تیم وجود دارد و چند هفته است که حال پرسپولیس اصلاً خوب نیست. باید جایگزینان نفرات آسیب‌دیده به شرایط آرمانی دست پیدا کنند تا با قرار گرفتن در ترکیب، احوال پرسپولیس بهتر شود.

* بازی امروز پرسپولیس با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود و این دیدار در اهواز نیز شرایط خاص خودش را دارد. اما برای ماندن در کورس بالای جدول، پرسپولیس باید در اهواز ۳ امتیاز را بگیرد.۳ امتیاز بازی امروز بهترین ریکاوری برای پرسپولیس خواهد بود. کادر فنی و بازیکنان نباید از این به بعد اشتباهی داشته باشند، چون هر چه اشتباهات در رقابت‌ها کمتر شود، تیم بهتر نتیجه خواهد گرفت.

* همه اعضا از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان باید برای رسیدن به قهرمانی دست به دست هم بدهند و مشکلات را از سر راه بردارند. همچنین باید مدیریت به کادر فنی کمک کند تا تیم تقویت شود و بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی در تعطیلات نیم فصل جذب شوند تا تیم از لحاظ مهره مشکلی برای ادامه مسابقات لیگ برتر نداشته باشد.

گفت و گو: اکبر عزیزی