چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
آخرین خبر درباره مهاجم سرشناس برزیلی

لاسمار: برای ساختن رباط نیمار زمان نیاز داریم

رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل گفت: نیمار مهاجم برزیلی به موقع از عمل جراحی زانو برای بازی در کوپا آمه ریکا سال آینده بهبود نمی یابد.

بهترین گلزن برزیل ماه گذشته پس از پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL) و مینیسک زانوی چپ خود در ماه اکتبر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

لاسمار که این عمل جراحی را انجام داده است، گفت که انتظار نمی رود این بازیکن 31 ساله تا ماه آگوست آماده باشد و آنها قصد ندارند در روند بهبودی وی کوتاهی کنند و تلاش دارند تا او در مسابقات 20 ژوئن تا 14 ژوئیه به بازی برسد.

لاسمار به ایستگاه رادیویی برزیلی گفت: زمانی وجود نخواهد داشت، خیلی زود است، فایده ای ندارد که از قدم ها برای بهبودی زودتر بگذریم و ریسک های غیر ضروری را انجام دهیم.

ما انتظار داریم که او در شروع فصل 2024 در اروپا که در ماه اوت است، آماده بازگشت باشد. باید صبور باشیم صحبت در مورد بازگشت قبل از 9 ماه زودرس است.

بسیار مهم است که زمان لازم برای ساختن رباط بدن را داشته باشیم. انتظار این است که پس از این مدت، او در سطح بالایی بهبود یابد.

نیمار در ماه آگوست به تیم لیگ برتر عربستان سعودی الهلال پیوست اما مهاجم سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن تنها 5 بازی انجام داد زیرا با مصدومیت عضلانی دست و پنجه نرم می کرد.

منبع: گاردین

برگردان: هستی رفیعی