پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رحیمی: 15 رشته را با آب درمانی پوشش می دهیم

حضور جوانان تحصیلکرده غنیمتی بزرگ برای فدراسیون های ورزشی است که باعث می شود روز سرزندگی و سازندگی در آنها موج بزند.

شنا از جمله این فدراسیون های ورزشی است که مربیان جوانی همانند ایمان رحیمی را دارد. مردی که مسئولیت کمیته همگانی و تمرین در آب را برعهده دارد.

دغدغه این مدرس جوان فدراسیون همگانی کردن 15 رشته در چارچوب تمرین در آب است. وی اعتقاد دارد که بسیاری از بیماری ها را می تواند از طریق آب درمان کرد و فواید این ورزش زیبا را در سطح جامعه گسترش داد.

ایمان رحیمی با اشتیاق زیاد در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: برای توسعه آب درمانی و همگانی کردن ورزش از کودکان شش ساله تا افراد 60 ساله از طریق استخر های کم عمق تا عمیق برنامه داریم اما برای آموزش مهارت ها و تمرین در این زمینه نیازمند استخر هستیم.

دغدغه آقای رضوانی رئیس فدراسیون در همین زمینه است اما اعتقاد دارم با نفوذی که ایشان دارد می تواند خلاء کمبود استخر را برطرف سازد، در کشور هایی مانند ژاپن که به همگانی کردن ورزش اعتقاد راسخ دارند افراد حداقل به فاصله 10 دقیقه از منازل خود به امکان مورد نیاز دست پیدا کنند ولی در کشور ما قانون خصوصی سازی دست فدراسیون های پرکاری چون شنا را بسته است اما با این همه ما دست از تلاش برنمی داریم و با حمایت ریاست محترم فدراسیون در جهت میل به همگانی کردن ورزش در جامعه گام برمی داریم.

گفت و گو: عبدالله محرمی