پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
رقابت های والیبال دسته دوم باشگاه های کشور

گل گهر و ریف صعود کردند

در پایان رقابت های والیبال دسته دوم باشگاه های بانوان کشور دو تیم از سیرجان و اصفهان با کسب عناوین اولی و نایب قهرمانی صعود کردند.

تیم گل گهر سیرجان با هدایت زهره مظفری قهرمان شد و ریف اصفهان با هدایت حاجر شکری در مکان دوم ایستاد.

لیلی توکلی سرپرست فنی مسابقات در اینباره به البرز ورزشی گفت: 24 تیم در دوره مقدماتی با هم رقابت کرده بودند که در نهایت 8 تیم برگزار کننده دور پایانی رقابت ها در اصفهان شدند.

وی افزود: سرمایه گذاری باشگاه ها در این رده بسیار چشمگیر بود ولی امیدوار هستم که این حمایت ها ادامه داشته باشد، نکته قابل توجه دیگر این بود که بیشتر بازیکنانی که در تیم ها جلب توجه کرده اند افرادی بوده اند که به انحای مختلف در اردوهای تیم های ملی رده های مختلف حضور پیدا کرده بودند. گل گهر یک باشگاه صاحب پشتوانه مالی بسیار خوبی است که پشتیبانی مدیران این باشگاه می تواند پشتوانه ارزشمند برای والیبال دختران کشور ما باشد.

توکلی با اشاره به اینکه قضاوت مسابقات با حضور دو داور بین المللی زهرا شیری و ملیحه نوری انجام پذیرفت اضافه کرد: داوران درجه یک شهرستانی سیما صنایعی از یزد، سمیرا عظیمی از کرمانشاه، مهسا صداقت از سنندج، شیوا نصیری، نوشین حق شناس زهرا جمشیدیان از اصفهان با همکاری سهیلا علیزاده به خوبی انجام پذیرفت و خانم منیژه صادقی از گیلان نیز ناظری داور مسابقات بودند.

گزارش: ج - دوستدار