پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سنگ آهن بافق قهرمان نیم فصل هندبال بانوان

فخری: جوان ها در لیگ می درخشند

تیم سنگ آهن بافق قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور شد.

مریم فخری، مربی بومی این تیم در گفت و گو با البرز ورزشی دلایل قهرمانی تیمش را برشمرد، وی گفت: ما سال پیش هم قهرمان شدیم و امسال نیز تیم خوبی بسته بودیم با آسیب دیدگی دو بازیکن از شرایط آرمانی خارج شدیم ولی خوشبختانه به تدریج خود را پیدا کردیم و در آخرین مسابقه تیم صدر نشین فولاد هرمزگان را شکست دادیم و تیم برتر نیم فصل شناخته شدیم.

فخری افزود: در تیم ما چند ملی پوش مانند مینا وطن پرست (کاپیتان تیم)، فاطمه مریخ، آرزو کیانی، هانیه لک، عطیه شهسواری، هانیه صفوی و بازیکن جوانی مانند مائده عشاق نقش مهمی داشته اند. از آنجایی که امسال ملی پوشان در تیم ها پخش شده اند رقابت در نیم فصل دوم بدون تردید دشوار تر خواهد بود. در کنار بازیکنان جوانی که در لیگ توجه من را جلب کرده اند خوشبختانه بازیکنانی که در تیم های ملی نوجوانان و جوانان عضویت پیدا کرده بودند اکنون در لیگ می درخشند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق با اشاره به اینکه قضاوت مسابقات و شیوه اداره آن ایده آل است و مشکلی در روند برگزاری لیگ مشاهده نشده است از توجه مسئولان سنگ آهن بافق به ورزش هندبال به نیکی یاد کرد و افزود: در مسابقات آینده سازان کشور نیز تیم سنگ آهن بافق به مقام نخست رسیده بود، بافق شهر کوچکی است که به لطف سرمایه گذاری انجام شده بازیکنان زیادی را برای هندبال کشور پرورش داده است.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب