جمعه هفتم اردیبهشت ماه

امیری : بیماری را بر زمین زد و قهرمانانه ایستاد

یکی از حریف های جهان پهلوان تختی که هفته گذشته به ویروس کرونا دچار شده بود  در بیمارستان تریتا بخش lCU B  بستری شده بود با کمک پرسنل زحمت کش این بیمارستان باری دیگر توانست بر حریف خود پیروز شده و روی پای خود بایستد.

استاد خیراله امیری قهرمان اسبق تیم ملی و یکی از حریف های جهان پهلوان تختی که هفته گذشته به ویروس کرونا دچار شده بود  در بیمارستان تریتا بخش lCU B  بستری شده بود که خدا را شکر با کمک پرسنل زحمت کش این بیمارستان علی الخصوص زحمات دکتر شهنی و دکتر زنگنه در زمینه پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی تمامی بیماران بخصوص پهلوان خیرالله امیری را دارند. 


یک خسته نباشید ورزشکاری تقدیم می کنيم به پزشکان خوب کشورمان که جان بر دست همیشه در حال زحمت بی شایبه در کشور هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و امیدواریم که مثل همیشه پر انرژی باشند همچنین یک خسته نباشید به استاد خیراله می گوییم که این بار در کشتی با بیماری خود دوباره آن را بر زمین زد و قهرمانه ایستادند.


 طی ملاقاتی آقایان حاج محمد طالقانی، جمشید ارش، علی عسگری و حاج آقا پورزاد از استاد امیری داشتند آقای علی عسگری که  از قهرمانان دهه پنجاه کشتی تهران است. یک دستگاه  اکسیژن به این بیمارستان اهدا کرده که از روز پنجشنبه  نصب شده است.

نویسنده: احمد دباغ