چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
کریم، دایی، گل‌محمدی و وریا ...

رشیدی:درددل مردم را گفتند

منصور رشیدی از کریم باقری به عنوان بهترین اخلاقی و فنی فوتبال ایران نام برد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:برای من فرق ندارد قرمز یا آبی باشد. پس از انقلاب اگر بخواهم یک نفر را به عنوان بهترین به لحاظ فنی و اخلاقی معرفی کنم کریم باقری است. بدون هیچ تعصبی کریم به لحاظ اخلاقی در بین مربیان و‌ بازیکنان نمونه بوده و همه قبولش دارند.

متاسفانه در این مملکت رفتارهای اشتباه انجام می‌شود. علی دایی و وریا غفوری و کریم باقری اینها دلشان با مردم است و اگر صحبتی مطرح کرده‌اند به خاطر مملکت و مردمشان است اما مورد غضب واقع می‌شوند. دیگر نمی‌شود پرسید برای چی؛ چون مشخص است.

نگاه کنید نمونه دیگر یحیی گل‌محمدی است که به لحاظ فنی و اخلاقی خیلی خوب و مورد تایید بود اما حرف‌هایی می‌زد که مورد قبول نبود خب پر مسلم است که مورد غضب قرار بگیرد. حال اینها باید کنار باشند؟ نباید یکی واقعیت‌ها را بگوید و درد دل مردم را بگوید؟ همه باید سکوت کنند؟ چرا؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

در عربستان، دزد و اختلاسگر نیست، کولبر ندارد، آنجا سیستان و بلوچستان و کردستان ندارد. خب ما چی بگوییم؟ بگوییم مملکت ما بی‌نقص است و هیچ مشکلی نیست و همه سیر هستند؟ پس این همه دزدی از کجا آمده؟ حرف من درباره آن کولبرها است آن دخترها و پیرمرد و پیرزن‌هایی که تا گردن توی سطل زباله دنبال غذا می‌گردند. اینها را که می‌شود پیگیری کنند.