پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اصفهان جایگزین اردوی ترکیه

تمرینات این تیم مدتی است آغاز شده و قرار است شاگردان حسینی اردویی در اراک برگزار کنند.

به نظر می‌رسد با لغو اردوی برون‌مرزی آلومینیوم، کاروان این تیم یازدهم همین ماه راهی اصفهان شده و در روز سیزدهم با ذوب آهن دیداری دوستانه برگزار می‌کند. این در حالی است که پیش از این صحبت از اردوهای برون مرزی و آماده‌سازی بهتر برای آلومینیوم بود.

قرار بود حسینی تیمش را در کمپی در ترکیه یا قبرس برای نیم فصل دوم آماده کند ولی با گذر زمان مدیران این باشگاه از برپایی اردوی خارج از کشور منصرف شدند. حتی باشگاه آلومینیوم نماینده‌ای را به این دو کشورها فرستاده  و کمپ مورد نظر را تایید کرده بودند و قرار بود مجتبی حسینی یکی از این دو کشور را برای برپایی اردوی تیمش انتخاب کند که ناگهان برنامه تغییر کرد و آنها به جای برپایی الگوی برون مرزی برای بازی دوستانه راهی اصفهان می‌شوند.

 ظاهرا بعضی مدیران کارخانه با توجه به شرایط مالی و معیشتی همه اعضای کارخانه آلومینیوم صلاح ندیدند که بازیکنان آلومینیوم در کشور خارجی اردو بزنند و ترجیح دادند این پول در همین مجموعه و در ایران هزینه شود. گویا با مطرح کردن این موضوع با مدیران و مربیان باشگاه آلومینیوم آنها نیز رضایت خود را از این تصمیم اعلام کردند.

به این ترتیب بازی دوستانه‌ای با ذوب آهن تدارک دیدند. در این مورد از روح الله اصغری، مدیر تیم آلومینیوم سوال کردیم که وی به خبرنگار ما گفت: پیش از این صحبت از برپایی اردوی برون‌مرزی بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ترجیح دادیم در ایران بمانیم و برای بازی تدارکاتی راهی اصفهان شویم. دلیل لغو اردو را نمی‌دانم اما بدون شک با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم و ادامه روند آماده‌سازی‌، در نیم فصل دوم نیز برای بهتر شدن شرایط تلاش خواهیم کرد.در واقع چون من پیگیر برنامه اردوی برون مرزی نبودم دلیل لغو آن را نمی‌دانم شاید مدیران باشگاه توضیحات بهتری داشته باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی