چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
معرفی یک استعداد ناب

صیادی نمونه نادر بازیکنان تراز اول

از خاوران تا باختران و از شمال تا جنوب سرزمین پهناور ایران پر از استعداد های ناب و نوجوانانی که در حسرت توجهی گذرا به سر می برند تا همانند آتش زیر خاکستر زبانه بکشند.

نمونه بارز مدعای ما استعدادی نادر است که از شهر زیبای گیلانغرب در استان کرمانشاه سربرآورده و با تیم های نوجوانان و نونهالان زاگرس در لیگ برتر باشگاه های کشور خود نمایی کرده است اما یک واقعیت عریان و غیر قابل کتمان این است که امثال دانیال صیادی با وجود دنیایی از استعداد بی کران در نقاط دور افتاده هرگز به آنچه که استحقاق دارند نمی رسند.

دفاع چپ 17 ساله گیلانغربی فقط با یک دست پیراهن درحالی لیگ برتر را تجربه کرده است که ناچار بودند پول غذا را هم از جیب خود بپردازند حالا با این شرایط تصور کنید که چقدر وی با استعداد درخشان است که توسط حسین عبدی به اردوی تیم نوجوانان دعوت شد اما نتوانست جز چند نفر اعزامی باشد.

او حالا در پایتخت کشور در جست و جوی شرایطی جدید است، چند پیشنهاد خوب دارد و امیدوار هست که با مشاوره صحیح بتواند جایگاهی که لایق آن است در فوتبال به دست آورد.

دانیال صیادی از رسول یوسف وند در تیم زاگرس، میلاد کرمی و مهربان عیسی پوران مربیان گیلانغربی به نیکی یاد می کند که الفبای این ورزش را به وی آموخته اند اما افسوس که کرمانشاه و غرب کشور تیمی در لیگ برتر بزرگسالان ندارد تا نوجوانانی مانند وی بتوانند در دریای خروشان فوتبال کشور شنا کنند.

گزارش: حسن امامقلی