چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
سکوت گل‌گهر در قبال درخواست استقلال

پیشنهاد معاوضه و رد یک میلیون دلار!

با پیگیری‌هایی از مدیران باشگاه استقلال نشان می‌دهد که با وجود درخواست باشگاه استقلال از گل گهر جهت آگاهی از شرایط واگذاری تورس و ارسال نامه مکتوب به این باشگاه، تاکنون گل گهر پاسخی به درخواست آبی پوشان نداده و این نامه را بی‌جواب گذاشته است.

در شرایطی که پیش از این حیدر افسری، سرپرست گل گهر، با تأیید ارسال نامه رسمی باشگاه استقلال برای جذب تورس، مدعی شده بود که آنها به آبی‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن غیر قابل فروش است، اما باشگاه سیرجانی  هیچ پاسخ رسمی به نامه استقلال نداده است.

باید دید در نهایت وضعیت انتقال تورس به استقلال چه خواهد شد. پیش از این نیز مدیران گل گهر شرط عجیبی را برای صدور مجوز جدایی بازیکن اسپانیایی عنوان کرده و مدعی بودند تنها در ازای دریافت یک میلیون یورو، رضایت‌نامه این بازیکن را صادر خواهند کرد.

اما تورس به این موضوع اعتراض داشت و خواستار حضور در استقلال شده است این بازیکن به واسطه حضور نکونام در استقلال و شرایط خوبی که با این مربی داشته در تلاش است که به تهران بیاید و کار خود را در استقلال ادامه دهد اما مخالفتها اوضاع رادتغییر داده است.

این در حالی است که این بازیکن بتنهایی نیز برای گرفتن رضایتش تلاش کرده و امکان دریافت رضایتش وجود دارد. نکونام نیز خواستار این بازیکن است و حتی پیشنهاد معاوضه به مدیریت استقلال داده تا در ازای معاوضه زواری و حامدی فر یا مطهری این بازیکن به استقلال بیاید.

گزارش: سوده رحمانوند