پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
میزبانی دور پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور

شریف پور؛ میزبان فقط تهران

برای میزبانی دور پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نظرات متفاوتی به وجود آمده است.

سایت فدراسیون والیبال در اینباره نوشت: با توجه به درخواست برخی تیم‌ها و همچنین در راستای سیاست‌های کلان فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر رشد و گسترش والیبال در نقاط مختلف دنیا و همچنین ارج نهادن به حقوق باشگاه‌ها، مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان لیگ تصمیم گرفتند با در نظر گرفتن استقبال تماشاگران در سالن‌های والیبال که سرمایه اصلی این رشته ورزشی محسوب می‌شوند در صورت اعلام آمادگی باشگاه برای میزبانی مرحله پلی آف و داشتن سالن و امکانات استاندارد از جمله کفپوش، ویدئو چک، سالن تمرین و مسابقه، همچنین هتل جهت اسکان تیم‌ها و … مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران را فروردین ماه میزبانی کند. تاکید شده است که تا موعد مقرر هیچ یک از باشگاه های تهرانی درخواست رسمی میزبانی را نداده اند.

در اینباره محمدرضا شریف پور، مدیر تیم والیبال باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان به البرز ورزشی گفت: متاسفانه ما در سیرجان و استان تهران هتل استاندارد نداریم بنابراین نمی توانیم درخواست میزبانی بدهیم ولی پیشنهاد ما تهران است و اگر باشگاهی در پایتخت درخواست میزبانی نداده باشند بهترین راه این است که در سالن فدراسیون برگزار شود و اگر تهران نباشد ما انصراف خواهیم داد چون که در غیر این صورت هر شهری که میزبان باشد نسبت به سایر تیم ها از امتیازات بیشتری برخوردار خواهد شد.

شریف پور درباره شرایط کنونی تیم صدرنشین لیگ گفت: در تیم ما سیدموسوی، عارف مرادی و آرمان رحمانی آسیب دیده اند اگرچه امین علوی نهایت تلاش خود را به کار برده است اما دو شکست ما مقابل ارومیه و چادرملو معلول نداشتن قطر پاسور بود.

مدیر تیم فولاد سیرجان درباره شرایط علی حاجی پور، قطر پاسور ملی پوش این تیم که در ابتدای فصل جراحی کرده است گفت: این بازیکن هنوز بهبودی پیدا نکرده است و ما نمی توانیم از وجود وی استفاده کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی