پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شهداب و درخواست میزبانی باشگاه های آسیا

شرافت: تصمیمات نباید لحظه ای باشد

برای میزبانی مسابقات پایانی لیگ برتر و والیبال باشگاه های آسیا، باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به طور رسمی و مکتوب درخواست داده است.

مهندس امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب در اینباره به البرز ورزشی گفت: با داشتن یک سالن کاملا استاندارد و برخورداری شهرستان ما از 4 – 5 هتل پنج ستاره و تماشاگرانی که سرمایه های والیبال محسوب می شوند همه چیز را برای میزبانی رقابت های مهم مهیا داریم و باتوجه به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو نیز قول همکاری همه جانبه بابت میزبانی باشگاهای آسیا به ما داده است استاندار محترم یزد نیز آمادگی خودشان را برای حمایت از باشگاه اعلام کرده اند.

بنابراین منتظر هستیم تا هفته آینده دکتر مرادی، سرپرست فدراسیون به یزد سفر کنند و ضمن بازدید از تمهیدات به وجود آمده با مقامات استانی هماهنگی های لارم را انجام بدهیم.

جوان ترین مدیرعامل باشگاه های کشور ما که به خوبی این ورزش را رصد می کند ضمن گلایه از شرایط حاکم بر فدراسیون والیبال افزود: واقعا برخی برخورد ها ما را کلافه کرده است مانند اعلام شرایط سنی بازیکنان تیم های پایه که به طور مثال برای پیکار های نوجوانان که کم تر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد سه تا چهار با از سازمان لیگ استعلام گرفته بودیم ابتدا اعلام کرده بودند 12 بازیکن متولد 1384 و دو بازیکن بالای سنین 1385 بر مبنای این استعلام قرارداد های خودمان را بازیکنان بستیم تا اینکه آبان ماه تغییر نظر داده بود و بیان داشتند هر تیم می تواند 8 بازیکن از دو سنین یادشده در اختیار بگیرند با این همه تمکین کرده ایم اما به ناگهان در روز های اخیر با چرخش دیگر 12 بازیکن متولد 1385 و دو بازیکن بالای 1384 را در فهرست بازیکنان شرکت کننده قرار داده اند بدون اینکه به مشکلات باشگاه ها توجه کنند و نسلی را با تصمیمات خود دچار یاس سازند.

امیر شرافت اضافه کرد: اگر قرار است مربیان منتسب به تیم ملی های ملی در اینباره لحظه ای تصمیم بگیرند و خود فدراسیون چه کاره است؟ آیا فدراسیون والیبال مثلا سرمربی تیم 17 سال ملی را انتخاب کرده است و آیا های دیگر، به هر حال والیبال کشور ما نباید در گرو اقدامات افرادی باشد که حاضر به پاسخگویی به باشگاه هایی نباشند که بازوان والیبال ملی محسوب می شوند.

گفت و گو: جمشید حمیدی