چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نفت آبادان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال

امامی زاده: طی سیزده هفته فقط 6 گل خوردیم

هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان دوشنبه، دوم بهمن، با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و پالایش نفت آبادان یک هفته پیش از پایان رقابت‌ها قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

دیروز شاگردان پریسا امامی‌زاده در نفت به مصاف سایپا تهران رفتند و با حساب دو بر یک به پیروزی رسیدند و به این ترتیب با ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند و قهرمان شدند.

شاهین نطنز نیز که در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد امروز به مصاف ملی حفاری اهواز رفت و با حساب دو بر یک پیروز شد. تیم نطنز با مربیگری نیز با این برد با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند و تیم مس رفسنجان با هدایت عاطفه رضایی در رده سوم جای گرفت.

پریسا امامی زاده سرمربی جوان نفت آبادان که از شهر ایذه خوزستان با داشتن کارت مربیگری A آسیا هدایت نفتچی ها را برعهده گرفته است در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: ما فقط یک باخت به تیم حفاری اهواز داده ایم که از نگاه من منصفانه نبود اما تلنگری شد تا ادامه مسابقات را با دقت و وقت شناسی به پایان برسانیم. ما سیزده هفته فقط شش گل خوردیم و در پایان نیز با 53 گل زده و 8 گل خورده در یک هفته به خاتمه رقابت ها قهرمان نیم فصل شدیم. محدثه محمدی گلزن زنجانی تیم نفت با 12 گل، خانم گل نیم فصل شد.

وی افزود: خوشبختانه از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت آبادان به خوبی حمایت می شویم و امیدواریم که بتوانیم سالی کم نظیر را برای تیم فوتسال نفت آبادان رقم بزنیم.

ناگفته نماند که در تیم نفت آبادان بازیکنان شاخصی همانند نسترن مقیمی، مارال ترکمان، سهیلا ملمولی و... بازی می کنند.

هفته چهاردهم و پایانی سوپرلیگ فوتسال زنان شنبه، هفتم بهمن برگزار می‌شود.

نتایج هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان به شرح زیر است:

 پالایش نفت آبادان ۲ - ۱ سایپا تهران
ملی حفاری اهواز ۱ - ۲ شاهین نطنز
مس رفسنجان ۴ - ۱ رایزکو صفادشت
نواآمل ۲ - ۱ مهر عظام

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب