چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
آمار ضعیف طارمی

جای مهدی‌ها عوض شد!

مهاجم ریزنقش تیم ملی ایران پس از ۲ بازی این تیم در جام ملت‌ها، خلاف پیش‌بینی‌ها تا امروز بهترین گلزن یوزها در این رویداد بوده و در سوی دیگر به‌رغم انتظاری که از مهاجم ایرانی پورتو می‌رفت، موتور گلزنی او در ۲ بازی گذشته خاموش بوده است!

ایران در حالی امشب در سومین دیدار مرحله‌ی گروهی به مصاف امارات می‌رود که همه چیز تا امروز وارونه پیش رفته است.

طارمی با گذشت ۱۸۰ دقیقه پایش هنوز به گلزنی باز نشده و قایدی با قرار گرفتن در لیست نهایی و زدن ۲ گل، تا پیش از بازی فرداشب، بهترین مهاجم تیم ملی محسوب می‌شود!

آمار ضعیف طارمی در این فصل با پیراهن پورتو سبب شده تا او در تیم ملی هم تا پایان بازی دوم ایران، نشانی از یک مهاجم ششدانگ و گلزن نداشته باشد.

قایدی با وجود درخشش، به اردوهای تیم ملی دعوت نشد؛ مسئله‌ای که انتقاداتی را هم متوجه قلعه‌نویی کرد.

قایدی ابتدا در برد پنج بر صفر برابر اندونزی در آخرین بازی تدارکاتی، ۲ گل به ثمر رساند. در جام ملت‌ها نیز در هر ۲ بازی تیم ملی در ترکیب ثابت بود و گلزنی کرد تا با زدن چهار گل در سه بازی اخیر تیم ملی، ستاره‌ی تیم کشورمان باشد.

در حال حاضر امیدها به گلزنی این بازیکن ادامه دارد و این در حالی است که بازیکنان لژیونر و نامدار تیم ملی تا بحال شرایط خوبی در ترکیب نداشتند و به نوعی ضعیف عمل کردند اما قلعه نویی که پیش از این راضی به دعوت قایدی نمی شد و اعتقاد داشت که بدن این بازیکن ضعیف است در حال حاضر ممنون آن کسی است که وی را راضی کرد دقیقه نود از قایدی دعوت کرد همراه تیم ملی در اردوی پایانی پیش از بازی های جام ملت ها باشد.

گزارش: سوده رحمانوند