پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استارت تور ملی ساحلی در هرمزگان

نخستین تور ملی والیبال ساحلی ایران از 4 تا 6 بهمن به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مسابقات که به نوعی مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 19 سال پسر محسوب می‌شود، دارای رنکینگ امتیازدهی از سوی فدراسیون والیبال برای بازیکنان است و امتیاز داده شده در رنکینگ ملی بازیکنان تاثیر دارد. مجموع جایزه در نظر گرفته شده برای این تور ملی 600 میلیون ریال است که به تیم‌های اول تا هشتم اهدا خواهد شد.

دومین تور ملی از نهم بهمن ماه با ورود تیم‌ها به هرمزگان شروع می‌شود و پس از قرعه‌کشی مسابقات در سه روز (10 تا 12 بهمن) به میزبانی شهرستان پارسیان پیگیری خواهد شد که این رقابت‌ها نیز مرحله دوم انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 19 سال پسر خواهد بود.

ورودی دومین تور ملی والیبال ساحلی هم مانند تور نخست، سه میلیون تومان است و به تیم‌های اول تا هشتم جوایزی اهدا خواهد شد.

استان خوزستان میزبان سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی است که از 25 تا 27 به نام تور ملی بندر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و چهارمین تور ملی (کلوت شهداد) از 7 تا 9 اسفند در کرمان برگزار خواهد شد تا ساحلی بازان والیبال ایران فصل جدید و فشرده‌ای را سپری کنند.

از آن جا که این مسابقات معیار انتخاب تیم‌های ملی خواهند بود، فرصت خوبی برای ورزشکاران ساحلی فراهم شده تا به رقابت با یکدیگر پرداخته و توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.