پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حق و حقدار در لیگ برتر

کارخانه: سرمربی تیم ملی کاریزماتیک باشد

در نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال از توتولو به عنوان سرمربی تیم ملی سخنی به میان نیامد اما اغلب مربیان کاندیدای هدایت تیم ملی وی را به عنوان دستیار قبول داشتند.

مطصفی کارخانه سرپرست و مدیر سابق تیم ملی و عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در اینباره به البرز ورزشی می گوید: اعتقاد من این است که تیم ملی به یک اسم بزرگ نیاز دارد، مردی مانند ولاسکو که سوای بعد فنی فردی کاریزماتیک بود و در ارتباطات بین المللی والیبال ایران نقش ایفا کرد بنابراین اگر مربی مقتدر می خواهیم باید پول زیاد هم داشته باشیم وگرنه در بعد تکنیک مربیان خیلی با هم تفاوت ندارند.
با این همه اعتقاد داریم که فدراسیون والیبال باید از بلاتکلیفی کنونی رها شود از جمله اینکه تا پایان سال هم انتخابات ریاست را برگزار کنند و هم سرمربی بزرگی را انتخاب و معرفی کنند.
کارخانه که نزدیک به 20 سال در سوپر لیگ ایران مربیگری کرده است درباره تصمیم جدید سازمان لیگ مبنی بر دو بازی از سه مسابقات در فینال رقابت ها گفت: این یک شیوه مقبول است چرا که در تک مسابقات به طور معمول اتفاقاتی رخ می  دهد که حق به حقدار نمی رسد، هرچه تعداد مسابقات بیشتر باشد ماهیت وجودی تیم ها بیشتر مشخص می شود.
گفت و گو: جمشید حمیدی