پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نيم رخ شايستگي تيم ملي

پاسخی به منتقدانِ بي انصاف..!

عملكرد تيم ملي مقابل امارات را ديديد؟ حيف كه ٣ گل از ٥ گل مردود اعلام شد!

در دوره ي هشت ساله كي روش در ايران، كدام مسابقه را به خاطر داريد كه تيم ملي اينچنين هجومي و با نشاط در ميدان ظاهر شده باشد كه جلوي امارات ديديم ؟
عملكرد تيم ملي در بازي يكشنبه نيم رُخ آن فوتبالي بود كه امير قلعه نوعي با كپي برداري از سبك فوتبال گوارديولا مدعي آن است.
سوال مي كنيد! چرا جلوي هنگ كنك آنقدر ضعيف بازي كرد؟
اگر چه پاسخ اين سوال را قبلا داده ایم اما عملكرد تيم ايران مقابل امارات دليل محكمي بر اثبات گفته هایمان بود تا اضافه كنم؛
١-هيچ تيمي در دنيا وجود ندارد كه ضعف نداشته باشد.حتي آرژانتين كه قهرمان جهان شد.لذا هنر مربيان اين است كه ضمن تقويت نقاط قوت تيم شان  نقاط ضعف را پوشش دهند .
٢- تيمهايي كه مدعي قهرماني هستندهيچگاه مُشت خود را در بازي هاي ساده باز نمي كنند.آرژانتين كه قهرمان جهان شد در بازي اول در دور گروهي حتي جلوي عربستان باخت و صعودش با اما و اگر روبروشد.
اكنون درجام ملت هاي آسيا شاهديم كره، ژاپن ، عربستان و حتي استراليا هم مثل تيم ايران  در هر مسابقه با تغييراتي چند ظاهر شدند تا تيم اصلي شان هويدا نشود كه رقباي جدي دست شان را بخوانند.
٣-قلعه نوعي  در بازي با امارات كه تيم قوي تري نسبت به فلسطين و هنگ كنگ چيد،فقط نيمرخي از شايستگي تيمش را به تصوير كشيد تا علاوه بر  خط و نشان كشيدن براي رقبا،دهان برخی ادمهای انصاف(!) را ببندد. دهان آنهاييكه فوتبال را فقط ازجعبه جادويي ديده اند ويك طرفه و بدون منطق  و ادله كارشناسي (كه فرق بازي خوب و بد رانمي دانند)قضاوت آبكي و مغرضانه مي كنند.

نویسنده: مجید سعیدی