پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آینه لیگ برتر والیبال

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نقطه عطفی برای سه تیم بود به ویژه طبیعت اسلامشهر که در یک مارتن سنگین سه بر دو شهداب تیم دوم جدول را شکست داد و تیم هفته شد.

در این مصاف که بد قلبی های ویدیو چک و تزلزل های داوری نیز چاشنی بود یک جوان در تیم طبیعت گل کاشت، سیر رسول حسینی که جایگزین مهدی رضایی در قطر پاسور شده بود همه را به یاد لئون ویلفرد انداخت سرویس هایش ساعد شکن  و آبشار هایش دفاع ناپذیر بود.

البته که در جمع کوشای طبیعتی ها علی رمضانی ورامین خانی بی مانند بودند شاگردان مربی خوش اخلاق و زحمتکش والیبال ایران محمد ابراهیم وادی واقعا دیدنی بودند در تیم شهداب میثم صالحی طهوری دلپذیر داشت و میلوسویچ پاسور جدید این تیم کلاسیک پاس داد.

طبیعت تیم هفته

شهرداری چی کولاک کردند
شهر داری ارومیه تیم هورسان را حانه رامسری ها شکست داد تا شگفتی های یاران عبدالرضا علی زاده کامل شود.

این تیم قدرتی زن بومی کوچک اندام و بلند همتی دارد به نام امیر میر آفتاب دریافت و جملات خوب دارد عرشیا به نژادعالی پاس داد آرمین تشکری همه کار برای این تیم کرد و البته ساعد های جفت و جورارمان صالحی هم مثل همیشه حرف نداشت.
ارومی ها حالاچشم امید دارند تا خود را به پلی آف بر سازند بنا براین ممکن است هر بلایی را سر تیم های حریف بیاورند.

ارومیه شهر داریی چیها

شهرداری گنبد با حبیب کوزه لی یک شاهکار دیگر رقم زد و چادر ملوی اردکان را در تر کمن صحرا ناکار کرد برای تیم گنبد یونس قلیچ نیازی باز هم پر ثمر بود و سامان فایزی نیز دفاعهای تاثیر گذاری داشت و ابراهیم بمونه هم‌بی عیب پاس دادگر پایان این مصاف سنگین تماشاگران عاشق والیبال حبیب کوزه لی مربی جدید تیم را تشکیل کردند اما آقا یک حرف قشنگ زد: هیچ مربی را با دو برد امپراطور نخوانید ما باید. تیم را در لیگ برتر نگه داریم و این مهترین ایده و هم و عم مسوولان شهرداریگنبد است که پول را به هنگام خرجنمی کنند و باقی قضایا.


ایفاسرام به پیش می تازد
ایفا سرام اردکان که نیم فصل اول را با موفقیت پشت سر گذاشته بود در نیم فصل دوم با مربیگری عباسعلی میر حسینی نیز به پیامی تازد.

مربی زحمتکش بومی که پیشتر نیز ارکانی ها را به جام باشگاه‌های آسیا برده بود این بار در قلعه عقاب ها به دوند خوبی که دارد ادامه داد. عباسعلی اهل شواف نیست و امید واریممورد حمایت قرار گیرد اردکانی ها سه بر یک نیان را  بردند  و شب گذشته ناگهان علی نقدی به کادر فنی ایفا سرام اضافه شد نقدی پاسور سابق تیم ملی با تجربیاتی که دارد به حتم یار خوبی برای سرمربی خواهد بود.

گزارش: جمشید حمیدی