چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
سکوت معنادار نکونام مقابل خطیر

داستان ادامه دار سقف بودجه در استقلال!

لیست استقلال برای نیم فصل به باشگاه ارائه شده اما هنوز خبری از جذب بازیکن نیست.

نکونام دو لیست به خطیر داده اما یک بازیکن نیز از ایست مذکور جذب نشده و استقلال مشکلات بسیاری دارد.

از طرفی صحبت از جذب چند بازیکن کاملا معمولی لیگ است که نکونام و هواداران استقلال شدیدا مخالف آن هستند از طرفی سرمربی استقلال باز هم سکوت اختیار کرده و صحبتی در مورد نقل و انتقالات انجام نمی دهد اما مشخص است که وی بییار از اتفاقات دلخور و عصبی است اما ترجیح می دهد در شرایط فعلی سکوت کند تا مشخص شود‌که مدیریت استقلال قرار است چه اقداماتی انجام دهد.

این سکوت کاملا معنا دار است اما نکونام صبر اختیار کرده تا عملکرد مدیران را ببیند!

از طرفی شنیده میرسود باشگاه چند بازیکن را به نکونام معرفی کرده تا جذب استقلال شوند و دلیل این اقدام این است که این نفرات می توانند رضایتنامه شان را شخصی دریافت کنند و نیازی به هزینه استقلال نیست!

یکی از این نفرات فرشید اسماعیلی است اما جواد نکونام فعلا با بازگشت فرشید اسماعیلی به استقلال مخالفت کرده و امیدوار است یک هافبک از لیست خرید اصلی او جذب شود.

این اتفاق در مورد فرشید باقری نیز رخ داده اما سرمربی و هواداران استقلال معتقدند این دو بازیکن برای استقلال تمام شدند و باید در تیمهای دیگر به دنبال دریافت حق خود باشند!

از لیست اولیه نکونام به دلیل حضور لژیونرها در این لیست امکان جذب بازیکن نزدیک به صفر است اما در لیست دوم این مربی نام چند بازیکن معمولی به چشم می خورد اما خواسته هوادار این تیم جذب تیکدری و اسلامی نیست اما آنچیزی که مشخص است استفلال با هدف جذب امثال این نفرات و پافشاری روی قانون سقف قراردادها پیش می رود و اتفاق جدیدی قرار نیست در روند این باشگاه و نفرات تیم رخ دهد!

گزارش: سوده رحمانوند