چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

درخشان: من باشم دیگر دنبال برانکو نمی روم

حمید درخشان بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است با وجود اینکه برانکو آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت دیگر نباید بحث حضور این مربی را در پرسپولیس پیش کشید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ درخشان اظهار کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها چقدر حقیقت دارد و درست است اما نظر شخصی‌ام این است برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس زشت است وقتی مربی از حضور در این تیم به دلایل شخصی خود‌داری کرده باز هم بحث حضور او را پیش بکشیم. من نمی‌دانم این چه استدلالی است که بعضی‌ها بعد از جدایی سرمربی قبلی دنبال برانکو هستند تا به نوعی آبها از آسیاب بیفتد و همه جدایی سرمربی قبلی را فراموش کنند. استدلالی که به نظرم اصلاً درست نیست و ما نمی‌توانیم آن را نگاه درستی برای باشگاهداری بدانیم و به نظرم باید پرونده حضور برانکو را برای حضور در پرسپولیس ببندیم.

درخشان اضافه کرد: بله همه اینها هست، اما قحط الرجال نیست و حتماً مربی خوب باز هم وجود دارد، ضمن اینکه این یک حقیقت است که اگر پیشنهاد مالی را بهتر کرده و آپشن‌های خوبی را برای یک مربی فراهم سازیم حتماً مربی جدید خوب را هم می‌توانیم استخدام کنیم.

صادقانه باید حرف زد. باشگاه پرسپولیس که درآمدی ندارد و در آن مقطع احتمالاً شرایط مالی خوب نبوده اما حالا حتماً اسپانسری پیدا شده که هزینه اردو را تقبل کرده، به همین دلیل هم راهی اردوی خارجی خواهند شد که حتماً برای نیم فصل دوم به سود تیم خواهد بود.

هر طور حساب کنید مزیت رفتن به اردو بهتر از نرفتن آن است چون به هر حال تیم در فضای جدیدی قرار می‌گیرد و از نظر بدنی برای نیم فصل دوم آماده می‌شود و اگر مربی جدید هم بیاید قطعاً تیمی آماده را به لحاظ فنی و بدنی تحویل خواهد گرفت و بهانه نخواهد آورد که تیم ناآماده‌ای را تحویل گرفته است.

حمید درخشان افزود: قبل از هر چیز باید این نکته را مشخص کرد که هر مربی‌ جدیدی بیاید به این نکته اشاره خواهد داشت که تیم را او نبسته اما به هر حال باشگاه طبق خواست سرمربی قبلی که بازیکنانی را برای تقویت تیم پیشنهاد داده بود، بازیکنان جدید را به خدمت می‌گیرد که بازیکنان خوبی هم هستند چون پرسپولیس در پست‌هایی بازیکن گرفته که واقعاً در آن مناطق با کمبود مواجه بوده.

عیسی هم به لحاظ فنی می‌تواند به پرسپولیس در خط حمله کمک کند اما باز هم پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ دیگر نیاز دارد چون صحبت از لیست خارج کردن نبیل هم شنیده می‌شود، بازیکنی که از اول هم جذبش اشتباه بود و در عمل هم مشخص شد که قادر نیست به پرسپولیس کمک کند. برای پست سرلک هم به یک بازیکن نیاز داریم اما من نمی‌دانم موجودی باشگاه و شرایطش اجازه می‌دهد که در این پست حیاتی هم بازیکن جذب کند.