چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
مشکل استقلال برای جانشین سامره

هاشمی‌نسب علاقه‌ای به سرپرستی ندارد

علی سامره که با تغییر کادرفنی آبی‌‌های تهران جای بیژن طاهری را به‌عنوان سرپرست تیم گرفته بود، چندی پیش با انتشار پستی استعفای خودش را اعلام کرد.

سامره با انتشار متنی مبنی‌بر اینکه «احساس می‌‌کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم. امروز نبود من بیشتر به‌نفع استقلال خواهد و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا می‌‌دهم.» از سرپرستی استقلال استعفا کرد تا با شروع دور جدید تمرینات این تیم از روز یکشنبه 24 دی‌ماه در کنار آبی‌‌پوشان حاضر نباشد.

بر همین اساس و با جدایی سامره حالا اسامی جدیدی درباره سرپرست جدید باشگاه استقلال مطرح شده که از‌جمله آنها می‌توان به نام مهدی هاشمی‌نسب، پیشکسوت استقلالی‌ها که اکنون دستیاری جواد نکونام در همین تیم را دارد، اشاره کرد.

این در‌حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است این چهره علاقه‌ای به این سمت نداشته و ترجیح می‌دهد در مباحث فنی و به‌عنوان مربی در کنار بازیکنان به کار خود ادامه دهد. نکته قابل توجه اینکه تلاش‌ها برای معرفی سرپرست جدید استقلال از بین گزینه‌های مطرح شده ادامه دارد.

و حالا گزینه های سرپرستی استقلال برای حضور در این سمت تردید دارند زیرا افراد مورد‌نظر نکونام با خطیر زاویه دارند و گزینه های مورد نظر خطیر هم مورد تایید نکونام نیستند.

این موضوع به مشکل بزرگی تبدیل شده است و افراد کادرفنی نیز هرکدام وظایف مشخصی در تیم دارند و قصد سرپرستی در تیم را دارند!

گزارش:سوده رحمانوند