چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

نظارت بر فدراسیون های المپیکی

دفتر مشترک امور فدراسیون های ورزشی و مرکز نظارت کمیته ملی المپیک در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک پاریس نقش مهم و اساسی بر کنترل و نظارت بر فدراسیون های المپیکی دارند.

تا زمان آقای خسروی نظارت و کنترل در دفتر مشترک بخوبی پیش می‌رفت ولی پس از آن دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی تنها پاتوقی برای جمع شدن دوستان بود و عملا نقش پراهمیت آن به فراموشی سپرده شد.

آرش فرهادیان جوان رسانه ای که سابقه مدیریت او در فدراسیون و تیم ملی تکواندو و امور باشگاه‌های وزارت ورزش او را در زمره مديران توانمند قرار داده بود دفتر مشترک امور فدراسیون ها را به روال عادی برگردانده و با ارتباط خوبی که با فدراسیون ها دارد مقبوليت او را نزد جامعه ورزش تثبیت نموده است.

در آستانه بازی‌های المپیک پاریس که تنها کمتر از ۶ ماه به آن مانده آقای فرهادیان به اتفاق مدیر مرکز نظارت کمیته ملی المپیک نقش بسیار حساس و مهمی برای نظارت و کنترل اردو های تیم های ملی داشته و کنترل دوپینگ از اهم وظایف این دو مرکز مهم است.

اکنون که معاون ورزش قهرمانی تغییر کرده هرگونه تغییرات در زیر مجموعه های این معاونت در آستانه بازی‌های المپیک نه تنها احساسی بلکه مخرب است.

با شناختی که آقایان فرهادیان و تابع از فدراسیون های ورزشی دارند و همکاری وتعامل آنها با فدراسیون پزشکی ورزشی می‌توانند از آسیب های ورزشی و فرهنگی به کاروان ما در المپیک جلوگیری نمایند.

نویسنده: علی افتخاری - کارشناس ورزش