چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دستآورد مهم پروجا با لورنزوتی

در یک رویداد هیجان‌انگیز در بولونیا، پروجا چهارمین عنوان خود را در مسابقات معتبر کوپا ایتالیا با پیروزی خیره کننده سه بر یک دست آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علی رغم باخت ست اول، پروجا به لطف بازی های قابل توجه پلوتنیتسکی، که به عنوان MVP دل مونته در این رویداد تاج گذاری کرد، سمنیوک با 18 امتیاز چشمگیر و فلاویو با 16 امتیاز، بازگشت بسیار خوبی داشت.

مسابقه در حالی آغاز شد که لوپکی از مونزا با یک موج زودهنگام پیش رفت، اما پروجا به سرعت کنترل را به دست گرفت. شوارک با 22 امتیاز و گالاسی با 12 امتیاز و 4 آس در ترکیب مونزا قرار گرفتند. با این حال، تلاش آنها برای مقاومت در برابر هجوم های سمنیوک و بنتارا کافی نبود.

این پیروزی همچنین یک دستاورد مهم برای مربی لورنزوتی بود که سومین قهرمانی خود در کوپا ایتالیا را جشن گرفت. بیش از 9000 تماشاگر شاهد این مسابقه هیجان‌انگیز بودند که عنوان معتبر دیگری را به تاریخ درخشان پروجا در کوپا ایتالیا اضافه کرد.

آرایش دو تیم

پروجا: جیانلی 2، پلوتنیتسکی 14، رسینده گوالبرتو 15، بن تارا 16، سمنیوک 18، روسو 3، توسکانی (لند)، هلد، هررا جیمی، لئون ونرو، سوله 8، کولاچی (لند)، کاندلارو، روپرت مربی: لورنزوتی

مونزا: کرلینگ، لوپکی 12، دی مارتینو 7، شوارک 22، مار 7، گالاسی 12، ویسیچ، مویانوویچ 2، موراتزینی (L)، گاگینی (L)، فراسیو، کامپارونی، برتا، مربی: اچلی